Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Polskie firmy podbijają Google

Żyjemy w dobie Internetu. To z tego źródła ludzie czerpią bardzo dużo informacji. Dlatego tak ważne jest, aby firma posiadała również swoją stronę internetową. Jeszcze w październiku ponad połowa firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw nie posiadała nawet wizytówki w sieci – informuje w dzisiejszym wydaniu ”Puls Biznesu”.

”— W pierwszym kwartale 2010 r. Polska zajęła piąte miejsce pod względem tempa przyrostu liczby małych i średnich przedsiębiorstw reklamujących się w Google i pierwsze w regionie centralnej Europy — wyjaśnia Arjak Dijk, dyrektor marketingu produktów reklamowych w Google. Jego zdaniem, to skok o kilka oczek, bo wcześniej mieściliśmy się w pierwszej dziesiątce. Skąd nagłe zainteresowanie siecią? Według przedstawicieli Google’a, skuteczna okazała się inicjatywa firmy „Internetowa rewolucja” adresowana do MSP, zapoczątkowana w październiku 2009 r.” – czytamy w ”Pulsie Biznesu”.

”Największą barierą w nakłonieniu firm do zaistnienia online było przekonanie przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw o tym, że nie mają takiej potrzeby.  — To prawda, że przedsiębiorcy są bardzo zajęci, ale staraliśmy się uświadomić im, że obecność w sieci niekoniecznie musi być czasochłonna i kosztowna. Tymczasem dla ogromnej liczby klientów firma, której nie ma w sieci, po prostu nie istnieje, wyjaśnia Arjak Dijk” – czytamy dalej.

O tym, że Internet jest potęgą może świadczyć fakt, że z roku na rok zwiększają się przychody z handlu w sieci. Z każdą aktywnością w sieci wiążą się pewne obowiązki podatkowe. W grę wchodzą tu takie obciążenia, jak: podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek od towarów i usług, podatek od czynności cywilnoprawnych, a czasem również akcyza. Zobowiązania podatkowe będą zależały od sposobu prowadzenia działalności.

– Własny start-up, czyli od zera do milionera

– E-biznes – jak zarobić pierwszy milion?

Więcej informacji na ten temat w dzisiejszym wydaniu ”Pulsu Biznesu”, w artykule Agnieszki Jabłońskiej Pt. ”Google: polskie firmy podbijają sieć”.

Źródło: Przegląd prasy Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.