Popularny serwis dla kobiet został sprzedany
Należąca do funduszu MCI spółka Digital Avenue dokonała akwizycji spółki Styl.Media Sp. z o.o. – wydawcy Styl.fm, portalu life stylowego skierowanego do kobiet. W zamian za 2 228 914 akcji, które zostaną wyemitowane w ramach kapitału docelowego Digital Avenue i objęte przez dotychczasowych udziałowców Styl.Media – Digital Avenue obejmie 100% udziałów Styl.Media Sp. z o.o.
Po transakcji w skład portfela Digital Avenue będą wchodzić: Medousa – spółka prowadząca m.in. portal internetowy Fotosik.pl skierowany do użytkowników Internetu zainteresowanych fotografią oraz Styl.Media – wydawca kobiecego portalu life stylowego Styl.fm.
Według najnowszych wyników Polskich Badań Internetu Megapanel łączna oglądalność portali wchodzących w skład Digital Avenue wyniosła w styczniu 2010 roku ponad 3,5 miliona użytkowników oraz około 85 milionów odsłon.
„Wejście Styl.fm w skład Grupy Digital Avenue pozwoli na jeszcze szybszy rozwój portalu, a serwisy zagregowane przez Digital Avenue będą docierać do ok. 3,5 miliona użytkowników Internetu w Polsce i osiągać znacznie lepsze wyniki finansowe niż dotychczas. Dzięki synergiom jakie osiągniemy rozwijając serwisy Fotosik.pl i Styl.fm będziemy mogli zaoferować Internautom więcej ciekawych treści i lepszej jakości funkcjonalności. ” – mówi Piotr Wąsowski nowy Prezes Zarządu Digital Avenue i Członek Zarządu Styl.Media.
Spółka Styl.Media – wydawca portalu Styl.fm – osiągnęła w 2009 roku 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. Zysk netto wyniósł ponad 273 tys. zł.
Według najnowszych wyników badania polskiego Internetu Megapanel portal Styl.fm osiągnął oglądalność na poziomie 815 tysięcy real users, a liczba odsłon stron portalu w tym okresie wyniosła 38,5 mln miesięcznie, co dało mu czołowe miejsce w rankingu popularności niezależnych portali o tematyce Styl Życia. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2010 r.).
Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością