Powstał nowy serwis o marketingu mobilnym
Powstał branżowy serwis informacyjny, ukazujący potencjał marketingu mobilnego poprzez prezentowanie innowacyjnych strategii, pomysłów i narzędzi.
Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach, korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu.
W serwisie czytelnicy znajdą bazę case studies z Polski i ze świata, które zapoznają ich z najnowszymi trendami i metodami działania. Ze względu na regularnie wzrastającą ilość komunikatów kierowanych do konsumentów, marketerzy coraz chętniej sięgają po interaktywne media, które w sposób innowacyjny angażują w kontakt z marką. Telefon komórkowy to najbardziej osobiste urządzenie większości ludzi, które mają niemal zawsze w zasięgu ręki.
Dodatkowym atutem wykorzystania kanału mobilnego jest fakt, że przekaz marketingowy może docierać do konsumenta w dowolnym miejscu – nie tylko w domu czy biurze. Właśnie o takich narzędziach rozwiązaniach i wdrożeniach będziemy informować na mobilemarketing.pl, upowszechniając wiedzę o tym medium wśród marketerów.
Serwis MobileMarketing.pl powstał z inicjatywy firmy Looksoft, jako przedsięwzięcie kilku firm i organizacji z branży mobile marketingu. Jest to projekt otwarty, w którego współtworzenie mogą włączyć się także inni chętni.
Docelowo serwis ma stać się miejscem integrującym wiedzę na temat aktywności firm z branży marketingu mobilnego, która da marketerom pełen obraz możliwości wykorzystania tego kanału komunikacji
. Zespół redakcyjny Mobile Marketing.pl. pod kierownictwem Macieja Wolskiego dba o ciągły merytoryczny i funkcjonalny rozwój serwisu, a na dobry początek przygotował ponad 100 interesujących artykułów.
Źródło: Looksoft
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Customer Experience w praktyce. Jak dbać o relacje z klientami prowadząc biznes online – odpowiada ekspertka
-
Cykl Edukacyjny: charakterystyka obligacji korporacyjnych i ryzyka inwestycji
-
Dropshipping – jak zacząć sprzedaż internetową? Praktyczny poradnik
-
Kapitał zakładowy spółki. Wszystko, co warto o nim wiedzieć