Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Powstał nowy serwis o marketingu mobilnym

Powstał branżowy serwis informacyjny, ukazujący potencjał marketingu mobilnego poprzez prezentowanie innowacyjnych strategii, pomysłów i narzędzi.

Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach, korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu.

W serwisie czytelnicy znajdą bazę case studies z Polski i ze świata, które zapoznają ich z najnowszymi trendami i metodami działania. Ze względu na regularnie wzrastającą ilość komunikatów kierowanych do konsumentów, marketerzy coraz chętniej sięgają po interaktywne media, które w sposób innowacyjny angażują w kontakt z marką. Telefon komórkowy to najbardziej osobiste urządzenie większości ludzi, które mają niemal zawsze w zasięgu ręki.

Dodatkowym atutem wykorzystania kanału mobilnego jest fakt, że przekaz marketingowy może docierać do konsumenta w dowolnym miejscu – nie tylko w domu czy biurze. Właśnie o takich narzędziach rozwiązaniach i wdrożeniach będziemy informować na mobilemarketing.pl, upowszechniając wiedzę o tym medium wśród marketerów.

Serwis MobileMarketing.pl powstał z inicjatywy firmy Looksoft, jako przedsięwzięcie kilku firm i organizacji z branży mobile marketingu. Jest to projekt otwarty, w którego współtworzenie mogą włączyć się także inni chętni.

Docelowo serwis ma stać się miejscem integrującym wiedzę na temat aktywności firm z branży marketingu mobilnego, która da marketerom pełen obraz możliwości wykorzystania tego kanału komunikacji
. Zespół redakcyjny Mobile Marketing.pl. pod kierownictwem Macieja Wolskiego dba o ciągły merytoryczny i funkcjonalny rozwój serwisu, a na dobry początek przygotował ponad 100 interesujących artykułów.

Źródło: Looksoft

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.