Rośnie popularność wyszukiwarki Morizon.pl
Według majowego badania Megapanel PBI/Gemius wyszukiwarka Morizon.pl zanotowała, w kategorii budownictwo i nieruchomości, największy wzrost liczby realnych użytkowników z miesiąca na miesiąc, osiągając przyrost rzędu 44%.
W kwietniu tego roku Morizon.pl odwiedziło 112 696 realnych użytkowników, tymczasem w maju wyszukiwarka odnotowała 153 449 RU, co daje 44% wzrost w przeciągu miesiąca. Jest to największy wzrost wśród portali ogłoszeniowych z kategorii budownictwo i nieruchomości. Średni wzrost dla pozostałych portali ogłoszeniowych z czołówki rankingu w tym samym okresie to 8%.
Poniższy wykres prezentuje procentowe zmiany liczby RU wiodących portali w dwóch seriach, 1) porównanie kwietnia do maja 2010, 2) średnie wzrosty w porównaniu maja 2010 do miesięcy poprzednich: 11/09, 02/10, 04/10.
„Wzrost liczby RU zawdzięczamy aktualności i kompletności ofert prezentowanych w Morizon.pl. Serwisy konkurencyjne zwracają uwagę na ilość posiadanych ofert, a nie tak bardzo na ich kompletność, która obecnie staje się w wielu przypadkach kryterium decydującym. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom promującym jakość i skuteczność ogłoszeń, Morizon.pl jest obecnie liderem technologicznych rozwiązań na polskim rynku nieruchomości” – mówi Bolesław Drapella, prezes Morizon.pl.
Serwis Morizon.pl. został założony w 2008 roku m.in. przez udziałowców grupy Nokaut.pl. Jest odwiedzany przez przeszło 150 tys. realnych użytkowników miesięcznie (PBI/MegaPanel Maj 2010), generujących blisko 1.75 mln odsłon.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Wynalazek polskiej fizyczki doceniony. Olga Malinkiewicz powalczy o nagrodę European Inventor Award 2024
-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
1.75 mln odsłon ?? co to jest przy 12 mln domiporty ???