Serwis CafeAnimal.pl w nowej odsłonie
Cafeanimal.pl – serwis społecznościowy dziennika Metro dla miłośników zwierząt – zyskał nową szatę graficzną oraz rozszerzoną zawartość redakcyjną.
Nowością na stronie jest możliwość zamieszczania ogłoszeń przez użytkowników, którzy mają do wyboru m.in. sekcje „sprzedam zwierzaka” czy „oddam zwierzaka do adopcji”, jak również mogą publikować ogłoszenia dotyczące sprzedaży zwierzęcych gadżetów, karmy czy książek na temat hodowli. W serwisie dostępna jest też obszerna baza schronisk i hoteli dla czworonogów, a także informacje o najciekawszych gadżetach, zabawkach i nowościach na rynku zoologicznym.
W serwisie znalazł się nowy cykl redakcyjny o historycznych zwierzakach oraz ich słynnych właścicielach, a także opisy najciekawszych ogrodów zoologicznych z całego świata. W sekcji „pożegnania” użytkownicy mogą dzielić się swoimi wspomnieniami na temat zwierząt.
W odnowionym Cafeanimal nie zabraknie stałych elementów, które do tej pory cieszyły się dużym zainteresowaniem czytelników. Najważniejszą funkcją serwisu pozostaje integrowanie miłośników zwierząt i umożliwienie im wymiany informacji na temat swoich podopiecznych. Mogą oni zakładać profile zwierząt – obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 14 tys. użytkowników – a także publikować zdjęcia i opisy.
W dzienniku „Metro” codziennie zamieszczana jest rubryka „Cafeanimal”, w której prezentowane są nowości z serwisu oraz opisy zwierząt w ramach akcji „Zwierzaki do adopcji”. Akcja ta, prowadzona jest równolegle w Cafeanimal i na łamach drukowanego wydania „Metra”, cieszy się niemal 100-procentową skutecznością. Dzięki niej od początku roku blisko 1000 czworonogów znalazło nowy dom.
Źródło: Cafeanimal.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością