Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Stworzyła portal, na którym chce zarabiać

Czy komputer może nas uchronić przed rozczarowaniem? Tak, a szczególnie w kwestii wyboru lokalu gastronomiczne – go, uważa Kamila Kiersznowska, założycielka portalu restauracyjnego Restinfo.pl w AIP w Białymstoku.

– Każdy z nas ma swoje ulubione lokale, które tradycyjnie odwiedza. Jednocześnie klienci gastronomii często wychodzą niezadowoleni z powodu panującego klimatu, wystroju czy cen. My chcemy im pomóc uniknąć tego rozczarowania. Tak narodził się portal, który przedstawi indywidualnie specyfikę każdego z lokali – wyjaśnia ideę portalu Restinfo.pl jego założycielka Kamila Kiersznowska.

Stworzony przez młodą bizneswoman serwis pozwala na spersonalizowanie treści użytkownikom poszukującym miejsca na spotkanie biznesowe, podtrzymanie więzi ze znajomymi, spożycie dobrego posiłku, albo poprostu miłe spędzenie czasu. Od samego początku jesteśmy otwarci na potrzeby użytkowników, które staramy się zaspokajać tak jak to możliwe na daną chwilę – mówi założycielka portalu. Chcemy zaoferować internautom nowe usługi, których do tej pory nie mogli im zapenić restauratorzy i właściciele innych lokali gastronomicznych – dodaje.

Co oferuje portal RestInfo.pl?  Można na nim sprawdzić jakie lokale są w Twoim pobliżu, zarezerwować stolik w swoim ulubionym miejscu, obejrzeć lokal w środku i na zewnątrz, przeglądać kartę menu wraz z cenami i zdjęciami, wyszukać miejsca gdzie możesz szybko coś przegryźć, albo zamówić z dostawą do domu/pracy, wyszukać miejsca oferujące określoną potrawę, albo dania z poszukiwanego przez klienta rodzaju kuchni a także sprawdzić opinie innych klientów na temat lokalu.

Założycielka witryny przyznaje, że zdaje sobie sprawę z dużej konkurencji, jednak doskonale wie, na czym polega przewaga jej portalu. – Naszym celem jest promowanie poszczególnych lokali, nie nas jako portalu. To odróżnia nas od konkurencji, która wykorzystuje treści dostarczane przez wspomniane firmy, by stać się portalem i promować swoją nazwę. U nas można zobaczyć zdjęcia lokalu, poznać opinie gości – niemalże poczuć klimat miejsca przez komputer.

W ten sposób kierujemy klientów wprost do lokalu. Po prostu dostarczamy klienta, który wie, co go czeka i nie powinien być niczym zawiedziony – wylicza Kiersznowska, która założyła swoją firmę w AIP w Białymstoku. Czemu skorzystała z pomocy Inkubatora? – AIP znacząco obniża te koszty, a zaoszczędzoną kwotę mogę przeznaczyć np. na promocję.

Chcesz zaprezentować swoją firmę w zakładce „Start-up”. Wyślij opis na [email protected]. Codziennie nowe startupy. Zobacz >>>

Dodatkowo szczególnie dużą wartością dla mnie jest możliwość skorzystania z bezpłatnych porad prawnych. W trakcie tworzenia portalu pojawiło się wiele pytań odnośnie praw do publikacji, praw autorskich czy kwestii danych osobowych. Zaś ważną kwestią, często niebraną pod uwagę przy zakładaniu działalności, jest marnowanie energii na czysto formalne sprawy, tonę papieru i czasu, którego wymagają od nas urzędy, a energię tę lepiej przecież spożytkować na pozyskanie co najmniej kilku klientów – wylicza Kiersznowska. – Tak właśnie jest w AIP – po prostu działasz – konkluduje.

– Ciekawy pomysł na biznes dla każdego

– Znalazł niezwykłą niszę w biznesie

– Stworzyli dochodowy biznes w sieci

– Pierwszy milion na puzzlach

Emil Kozieł

PolskaPrzedsiębiorcza.pl

Artykuł pochodzi z czasopisma Start-up”

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
nieslumdog 28 wrz 2010 (18:35)

Pomysł fajny. Życze powodzenia. Troche ze zdziwieniem czytam ten komentarz niby "eksperta" ciekawe czy by swoje serwisy reklamował w telewizji. Tkwię w branży wiele lat i obserwuje gdzie kto się reklamuje. W telewizji mozna zobaczyc reklamy potężnych serwisów które utrwalają markę np. ostatnio allegro. Widział ktoś reklamę np. Fotka.pl albo Wykop.pl? Nawet nk.pl czy facebook sobie tą formę odpuszcza - mała efektywność, co by nie było. Dlatego też proszę przyjmować to z dużym dystansem. Wypowiedź SlumdogMillionaire jest zwyczajnie jakaś wyrwana z rzeczywistości. Powodzenia życzyć mi zostaje, choć sam nie skorzystam z serwisu - nie jest dla mnie przeznaczony :) (mieszkam w Poznaniu).