Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Tanio.pl – nowa porównywarka cen

Tanio.pl to nowa porównywarka cen i produktów Wirtualnej Polski. Obecnie w serwisie znajduje się baza 1200 sklepów i 3 mln ofert przypisanych do 18 kategorii.

Porównywarka cen zintegrowana jest z serwisem Wirtualnej Polski (w działach Film, Muzyka, Erotyka, Tech) – zastosowano crosslinking. W działach tych pojawią się boksy wraz z przedmiotami, o których aktualnie czyta internauta, np. książka, film na DVD, sprzęt komputerowy.

– Mamy świadomość, że na rynku działa wiele podobnych podmiotów, tworząc nasz, staraliśmy się więc oddać użytkownikom produkt o nowej jakości – podkreśla Sebastian Leśniak, Kierownik Działu E-commerce Wirtualnej Polski – Podsunęliśmy klientom oferty rzeczywiście tanie, co pozwoli im zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i czas. Istotna jest także codzienna aktualizacja produktów, dzięki czemu internauta nie dozna zawodu, że zapasy określonego towaru skończyły się i wyszukany artykuł jest już niedostępny.

W serwisie znaleźć można także informacje dotyczące promocji, nowości, sposobów płatności, transportu, czasu dostawy, możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru. Na Tanio.pl znajdziemy także poradniki zakupowe, dzięki którym można lepiej przygotować się do wyboru określonego produktu (np. poradnik fotograficzny, jubilerski, budowlany). Podobną rolę pełni dział Pomysły na prezenty, ułatwiający wybór upominku (prezenty widoczne są w grupach, ułożonych według relacji rodzinnych: dla mamy, dla taty, a także według pasji i wieku).

Trwa także kampania promująca nowy serwis pod tytułem „Jestem Zatanistą”. W pierwszych dniach trwania akcji, w prasie, Internecie, na outdoorze, w radiu i TV pojawiły się kreacje, na których różne postaci głosiły: „jestem zatanistą”. Ten etap objął również ambient, gdzie wykorzystano naklejki na lustrach w sieciach odzieżowych. Celem fazy teaserowej było zaintrygowanie i zaskoczenie odbiorcy. Na wszystkich kreacjach znalazło się odniesienie do serwisu promocyjnego – zatanisci.pl.

W drugim etapie kampanii (start: 8 października) wyjaśniony zostaje teaser. Na layoutach, wokół znanych już bohaterów, umieszczono konkretne produkty z wypowiedzią „Jestem zatanistą, (produkt) porównuję i za taniej kupuję” oraz hasłem tanio.pl, szukam, porównuję, kupuję.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.