Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Warsztaty z marketingu internetowego

Dnia 10 czerwca w Katowicach odbyło się spotkanie specjalistów od marketingu w wyszukiwarkach internetowych, Silesia SEM. W zorganizowanej pod patronatem Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach czwartej już edycji imprezy uczestniczyło 228 osób: studenci, przedstawiciele firm związanych z branżą SEM oraz zainteresowani marketingiem internetowym.

Tegoroczna edycja Silesia SEM miała wyjątkowy charakter – po raz pierwszy zorganizowana została w formie całodziennych warsztatów. Dodatkowym novum była możliwość wyboru jednego z dwóch bloków tematycznych: Linki Sponsorowane oraz Pozycjonowanie i Optymalizacja. Uczestnicy wysłuchali w sumie 16 prezentacji. Spójną całość warsztatów połączyły wystąpienia pomysłodawcy oraz organizatora warsztatów, Artura Strzeleckiego, asystenta w Zakładzie Strategii i Metod Budowy Sytemów E-biznesu.

Jestem mile zaskoczony tak dużym zainteresowaniem Silesia SEM w tym roku. Ugoszczenie 228 osób to spore wyzwanie organizacyjne, jednak dzięki doświadczeniu zdobytemu w poprzednich edycjach udało nam się sprostać zadaniu. W tym roku przyjęliśmy formułę całodniowych warsztatów, więc byliśmy przygotowani na większą liczbę uczestników.

Zmiany zauważa Krzysztof Cichocki, SEM Manager firmy eSKY – Mam okazję obserwować Silesia SEM od pierwszej edycji. Tegoroczna forma sprzyja wymianie spostrzeżeń i integruje środowisko związane z branżą SEM. Nic dziwnego, że na najważniejszych forach branżowych zrobiło się głośno o tym wydarzeniu. Tym bardziej, że na Silesia SEM dzielimy się ze słuchaczami nie tylko wiedzą teoretyczną, którą można znaleźć w Internecie, ale przede wszystkim własnym doświadczeniem.

Podobnego zdania jest Dariusz Szpak, Senior SEM Manager w firmie OX Media – Silesia SEM cały czas się rozwija. Poruszane są coraz bardziej zaawansowane tematy, uczestnicy dysponują coraz obszerniejszą wiedzą a zakres warsztatów gwarantuje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. O znaczeniu tej imprezy świadczy również obecność wielu specjalistów z naszej branży oraz menedżerów i marketerów dużych korporacji, poszukujących nowych rozwiązań.

Silesia SEM Warsztaty 2010 to ewenement w skali regionu południowej Polski, który może śmiało konkurować z imprezami tego typu organizowanymi w Warszawie. Potwierdza to Jarosław Mutwil, Kierownik Działu IT w Ataxo Poland. Do tej pory na południu Polski nie mieliśmy na Śląsku tego typu wydarzeń – całodziennych warsztatów o tematyce marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Większość odbywała się w Warszawie. Dlatego cieszę się bardzo, że tegoroczna formuła Silesia SEM spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Daje to solidne podstawy do planowania przyszłorocznej edycji i rozpoczęcia rozmów o współpracy z portalami i forami branżowymi.

Dużym zainteresowaniem Silesia SEM Warsztaty 2010 cieszyły się również wśród studentów. Na co dzień zajmujemy się tematyką wyszukiwarek i stron internetowych a na warsztatach możemy pozyskać wiele praktycznych wskazówek – mówią studentki specjalności e-biznes na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach i dodają – O wyborze uczelni zadecydowała w naszym przypadku możliwość zdobycia wiedzy z zakresu biznesu elektronicznego, czyli zarówno marketingu i zarządzania, jak i informatyki. Te warsztaty to dla nas świetna okazja do zdobycia cennych informacji i na pewno będziemy tu w przyszłym roku.

Wartość imprezy podobnie ocenia Wiktor W. Kammer, szef agencji Times Square Public Relations, partnera medialnego imprezy. Taka formuła Silesia SEM bardzo mi się podoba. Różnorodność wątków tu poruszanych gwarantuje uczestnikom możliwość uzyskania wartościowych informacji nie tylko teoretycznych, ale również wskazówek praktycznych, które są najcenniejsze.

Silesia SEM Warsztaty to bez wątpienia jedna z ciekawszych inicjatyw branży SEM w tym roku. Doskonała atmosfera warsztatów, żywa wymiana spostrzeżeń w przerwach oraz mnóstwo pytań do prelegentów pod koniec każdej prezentacji potwierdzają zadowolenie uczestników. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się pójść o krok dalej i Silesia SEM Warsztaty na stałe dołączą do kalendarza najważniejszych imprez branżowych – mówi Artur Strzelecki.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Adamus 21 cze 2010 (09:20)

Szkoda, że napisaliście o tym po, a nie przed!