Wystartowała platforma social ecommerce InFlavo.pl
InFlavo – platforma umożliwiająca prowadzenie kompleksowej sprzedaży na Facebook.com, oferowana przez Grupę Integer.pl – zadebiutowała na rynku social-commerce. Pierwszym e-sklepem uruchomionym we współpracy z InFlavo jest witryna sprzedażowa Vobis Digital, dostępna na firmowym profilu spółki.
Aplikacja umożliwia prowadzenie sklepów internetowych na jednym z najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych – Facebook.com. InFlavo to doskonała aplikacja dla firm i osób indywidualnych, chcących rozszerzyć i wzmocnić wykorzystywane dotychczas kanały sprzedaży. Rozwiązanie dostępne dzięki InFlavo skierowane jest także do wszystkich lubiących aktywnie i pożytecznie spędzać czas w mediach społecznościowych.
InFlavo to platforma umożliwiająca prowadzenie kompleksowej sprzedaży na Facebook.com. Zintegrowane płatności (dotpay) czy też integracja z Paczkomatami 24/7 to tylko niektóre z zalet nowego rozwiązania sprzedażowego. InFlavo oferuje 3 pakiety cenowe (35, 150, 350 złotych) oraz możliwość wykupienia licencji z indywidualną wyceną.
Aplikacja umożliwia rozpoczęcie sprzedaży po kilku minutach od instalacji. Specjaliści z InFlavo podkreślają, że: „aplikacja nie jest tzw. nakładką na już istniejące sklepy, chcemy umożliwić użytkownikom Internetu rozpoczęcie swojej przygody z handlem właśnie od Facebooka”.
Poza oprogramowaniem, InFlavo oferuje swoim klientom wsparcie w dziedzinie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikami. Zdaniem ekspertów z InFlavo „założenie sklepu czy to na Facebooku, czy na jakimkolwiek innym portalu jest dopiero początkiem prac, które trzeba będzie zrobić, by zaczął on przynosić zyski. Zespół InFlavo tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zarówno w handlu, jak i mediach społecznościowych, dlatego wiemy jak promować i zwiększać sprzedaż w ramach social-commerce”.
– PoZnajomości.pl – nowa platforma afiliacyjna
-
„Był czas, że każdy chciał wejść w produkcję gier. Jednak jak każda bańka, musi kiedyś pęknąć” – wiceprezes Ice Code Games, Mateusz Pilski
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat