Zakupy e-konsumenta: Jak klient szuka produktu?
„Zakupy e-konsumenta” to cykl wywiadów z ekspertami branży e-commerce o tym, jak skłonić internautę do zakupu w naszym sklepie. O zachowaniach e-konsumenta na początku procesu zakupowego, opowiada Justyna Skorupska, prezes zarządu imerge, Fact Finder country director, członkini Grupy roboczej e-commerce działającej przy IAB Polska.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością
Mówiąc szczerze, w ogóle nie dziwi mnie to, że ludzie korzystają z e-sklepów. To o wiele korzystniejsze rozwiązanie, chociażby jeśli chodzi o koszty. Ja zamawiam paczki korzystająć z Furgonetki, gdzie mam dostęp do takich rzeczy jak dpd cennik, dzięki czemu mogę porównać różne oferty kurierskie. To najlepsze rozwiązanie.