Zakupy e-konsumenta: Jak klient szuka produktu?
„Zakupy e-konsumenta” to cykl wywiadów z ekspertami branży e-commerce o tym, jak skłonić internautę do zakupu w naszym sklepie. O zachowaniach e-konsumenta na początku procesu zakupowego, opowiada Justyna Skorupska, prezes zarządu imerge, Fact Finder country director, członkini Grupy roboczej e-commerce działającej przy IAB Polska.
Polecamy
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
PFR Ventures podpisało pierwsze umowy z funduszami venture capital w ramach programu FENG. Kapitał zostanie przeznaczony na inwestycje w startupy
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
Mówiąc szczerze, w ogóle nie dziwi mnie to, że ludzie korzystają z e-sklepów. To o wiele korzystniejsze rozwiązanie, chociażby jeśli chodzi o koszty. Ja zamawiam paczki korzystająć z Furgonetki, gdzie mam dostęp do takich rzeczy jak dpd cennik, dzięki czemu mogę porównać różne oferty kurierskie. To najlepsze rozwiązanie.