CityTester.pl
CityTester.pl to turystyczny tester miast pozwalający poznać miasto z nieznanej dotąd strony. Serwis zawiera informacje o atrakcjach turystycznych takich jak muzea, galerie, ciekawe miejsca oraz szczegółowe informacje gdzie i co zjeść, gdzie przenocować, co kupić i z jakich usług skorzystać.
Wszystkie informacje można przeglądać na mapach widocznych w serwisie. Na witrynie można znaleźć informacje o wydarzeniach takich jak imprezy, koncerty, spotkania, festiwale czy zawody sportowe. Dostępna jest także opcja „przewodnicy” gdzie można poszukać osoby, która z pasją pokaże miasto z nieznanej dotąd strony np. życie nocne, oprowadzi po lokalach czy sklepach w mieście.
Chcesz zaprezentować swój projekt użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Napisz na adres [email protected]
Jeśli ktoś sam jest takim pasjonatą może dodać swoją ofertę do serwisu. Nazwa serwisu nawiązuje do nowego zawodu tzw. testera destynacji turystycznych i nie zapomnieliśmy, że miejsca, wydarzenia, usługi są oceniane i komentowane przez osoby, które były, widziały i opisały.
Wpisy są bezpłatne – można je wzbogacić ciekawymi zdjęciami, materiałami video czy linkami do własnych stron czy Facebooka, Twiterra i innych serwisów oraz danymi teleadresowymi i najważniejsze geolokalizacją miejsc.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Wynalazek polskiej fizyczki doceniony. Olga Malinkiewicz powalczy o nagrodę European Inventor Award 2024
-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
+ pomysl z mapa, jest calkiem fajny.
- brak SEO (przykładowy link http://citytester.pl/?p=4419 nic nie mowi wyszukiwarce.)
stron zagranicznych o podobnej tematyce jest wiele. Serwis ten będzie więc jedynie używany w Polsce, gdzie i tak już jest duża konkurencja ze strony WP i Onet'u.
Model biznesowy jest niejasny, pewnie zarabianie z reklam i wizytówek on-line dla restauracji itd.
Maksymalna ilość użytkowników aktywnie odwiedzających serwis nie przekroczy 100 000. Obrót więc takiego serwisu, przy ogromnym wkładzie własnym w marketing i wprowadzanie informacji pokryje koszty, lub nawet to będzie za mało. Ryzykowny pomysł jak na startup.