ClippGO! -aplikacja do publikowania i odkrywania informacji przypiętych do danej lokalizacji

Opis projektu: Rozwijamy aplikację AR sieci ClippGO! służącą do publikowania i odkrywania informacji przypiętych do danej lokalizacji. Naszym zamierzeniem jest zbudowanie rozszerzonego contentu na bazie własnej, niezależnej sieci. ClippGO 1.0 dostępna jest już publicznie. Działa geolokalizacja GPS treści. Stabilna wersja na platformach Android i iOS. Podstawowe mechanizmy społecznościowe takie jak: publikowanie zdjęć, tekstów, zakładanie profili, komentowanie, funkcja mention, teleportacja do miejsca. Dynamiczna zmiana treści w zależności od miejsca. Funkcje obecnie wykorzystywane przez miasto Kraków do gry miejskiej w Roku Lema, a wkrótce w innych miastach. Zaletą jest to, że content jest inny w każdym miejscu. Wystarczy zrobić krok.

Branża / kategoria: edukacja, gastronomia, gry i rozrywka, inne, kultura i sztuka, life style, marketing, turystyka

Rok powstania: 2019

Skąd pomysł: Uznaliśmy, że dobrze by było coś zrobić dla wyczyszczenia otaczającej nas przestrzeni z wszędobylskich reklam, ogłoszeń. Powiedzieliśmy: zróbmy tak, że będzie można publikować własne reklamy, ogłoszenia w danym miejscu i będzie to widoczne przez aplikację, a docelowo okulary AR. To był początek. Potem koncept rozszerzyliśmy o edukację, rozrywkę, turystykę. Teraz rozwijamy sieć ClippGO.

Dla kogo: Z jednej strony konsumenci treści, poszukujący informacji, a z drugiej cała sieć branży Horeca, instytucje kultury, miasta, samorządy, branża turystyczna. Klientem są też firmy organizujące gry miejskie.

Finansowanie: inne, środki własne

Model biznesowy: inne, reklama, sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Jarek Rybus CEO https://www.linkedin.com/in/jarekrybus/,

Łukasz Klejnberg CTO https://www.linkedin.com/in/lukaszklejnberg/

Jarek Rybus – ponad 20-letnie doświadczenie w PR i komunikacji, wieloletni rzecznik prasowy i PR Manager Gadu-Gadu, MAC Edukacja. Autor unikatowej akcji łączenia z Międzynarodową Stacją Kosmiczną ISS przez Gadu-Gadu, nagrodzonej prestiżową nagrodą branży PR.
Łukasz Klejnberg – posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu zespołów IT, prowadzeniu projektów informatycznych. Współpracował z wieloma markami m.in. Gadu-Gadu, OpenFM, Billennium. Współtworzył pierwszą sieć internetową na terenie Podkarpacia. Założyciel studia gier komputerowych, które wspiera przez swój ekosystem ochronę środowiska.

Konkurencja: TripAdvisor, Instagram – hybryda tych dwóch serwisów.

Rynki: globalny, Polska

Najbliższe cele: Wdrożenie wersji AR, rozwijanie społeczności, pozyskanie klientów do akcji gier miejskich i dla marek.

Zespół: 2 pracowników

Lokalizacja: Londyn / Warszawa (mazowieckie)

ClippGO!

Dodaj start-up