ClippGO! -aplikacja do publikowania i odkrywania informacji przypiętych do danej lokalizacji
Opis projektu: Rozwijamy aplikację AR sieci ClippGO! służącą do publikowania i odkrywania informacji przypiętych do danej lokalizacji. Naszym zamierzeniem jest zbudowanie rozszerzonego contentu na bazie własnej, niezależnej sieci. ClippGO 1.0 dostępna jest już publicznie. Działa geolokalizacja GPS treści. Stabilna wersja na platformach Android i iOS. Podstawowe mechanizmy społecznościowe takie jak: publikowanie zdjęć, tekstów, zakładanie profili, komentowanie, funkcja mention, teleportacja do miejsca. Dynamiczna zmiana treści w zależności od miejsca. Funkcje obecnie wykorzystywane przez miasto Kraków do gry miejskiej w Roku Lema, a wkrótce w innych miastach. Zaletą jest to, że content jest inny w każdym miejscu. Wystarczy zrobić krok.
Branża / kategoria: edukacja, gastronomia, gry i rozrywka, inne, kultura i sztuka, life style, marketing, turystyka
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Uznaliśmy, że dobrze by było coś zrobić dla wyczyszczenia otaczającej nas przestrzeni z wszędobylskich reklam, ogłoszeń. Powiedzieliśmy: zróbmy tak, że będzie można publikować własne reklamy, ogłoszenia w danym miejscu i będzie to widoczne przez aplikację, a docelowo okulary AR. To był początek. Potem koncept rozszerzyliśmy o edukację, rozrywkę, turystykę. Teraz rozwijamy sieć ClippGO.
Dla kogo: Z jednej strony konsumenci treści, poszukujący informacji, a z drugiej cała sieć branży Horeca, instytucje kultury, miasta, samorządy, branża turystyczna. Klientem są też firmy organizujące gry miejskie.
Finansowanie: inne, środki własne
Model biznesowy: inne, reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Jarek Rybus CEO https://www.linkedin.com/in/jarekrybus/,
Łukasz Klejnberg CTO https://www.linkedin.com/in/lukaszklejnberg/
Jarek Rybus – ponad 20-letnie doświadczenie w PR i komunikacji, wieloletni rzecznik prasowy i PR Manager Gadu-Gadu, MAC Edukacja. Autor unikatowej akcji łączenia z Międzynarodową Stacją Kosmiczną ISS przez Gadu-Gadu, nagrodzonej prestiżową nagrodą branży PR.
Łukasz Klejnberg – posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu zespołów IT, prowadzeniu projektów informatycznych. Współpracował z wieloma markami m.in. Gadu-Gadu, OpenFM, Billennium. Współtworzył pierwszą sieć internetową na terenie Podkarpacia. Założyciel studia gier komputerowych, które wspiera przez swój ekosystem ochronę środowiska.
Konkurencja: TripAdvisor, Instagram – hybryda tych dwóch serwisów.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Wdrożenie wersji AR, rozwijanie społeczności, pozyskanie klientów do akcji gier miejskich i dla marek.
Zespół: 2 pracowników
Lokalizacja: Londyn / Warszawa (mazowieckie)
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Indywidualna interpretacja podatkowa. Kto może o nią wnioskować i ile wynosi opłata?
-
Umowa zlecenie a składki obowiązkowe. Co trzeba wiedzieć o umowie cywilnoprawnej?
-
PKD, czyli Polska Klasyfikacja Działalności. Jak wybrać odpowiedni kod działalności gospodarczej?
-
Barter, czyli sposób na brak środków w firmie. Czym jest umowa barterowa i kto może na niej skorzystać?