Na-kawe.pl
Na-Kawe.pl to serwis umożliwiający przesyłanie eleganckich zaproszeń na realną kawę do najlepszych kawiarni w Polsce za pośrednictwem internetu.
Serwis oficjalnie wystartował 1 października 2010, a już spotkał się z pozytywnym odbiorem wśród internautów. W tym krótkim okresie czasu, za pośrednictwem witryny zaproszonych na kawę zostało ponad 100 osób.
Na-Kawe.pl swoją misję działania opiera na dążeniu do powrotu tradycji wypijania kawy w kawiarniach, bo tylko tam zapewniony będzie odpowiedni jej smak jak również wtedy nabiera ona odpowiednich wartości społecznych.
Chcesz zaprezentować swój projekt użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Napisz na adres [email protected]
Jak mówią twórcy: Chcemy być dla polskich miłośników kawy gwarantem jakości a dla osób które dopiero zaczynają korzystać z uroków kawiarni, zaoferować takie kawiarnie, aby pozostawał w ich pamięci tylko najlepszy aromat i poczucie wspaniale spędzonej chwili czasu, dlatego tak bardzo dokładnie weryfikujemy naszych partnerów.
Serwis kieruje się misją jaką ma do spełnienia, czyli propagowania zalet społecznych spotkań jakimi są spotkania na kawie w kawiarniach. Kawiarnie, które również chcą pokazać się takim świetle mogą przystąpić do serwisu i również zapraszać do siebie. Serwis Na-Kawe.pl nie zakłada możliwości umieszczania reklam od reklamodawców zewnętrznych. Model biznesowy oparty jest wyłącznie na współpracy z partnerami.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością
Pawlo tu nie chodzi o rozstrzyganie co było pierwsze kura czy jajo bo tego teoretycznie nie da się rozstrzygnąć...zwróciłem tylko uwagę na kwestię związaną z rzetelnym przekazem informacji dla użytkownika, po co pisać o innowacyjności, jedynych możliwościach skoro ani to innowacyjność ani jedyna możliwość...nie lubię takich dziwnych przekazów i dlatego o tym napisałem.