Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Na-kawe.pl

Na-Kawe.pl to serwis umożliwiający przesyłanie eleganckich zaproszeń na realną kawę do najlepszych kawiarni w Polsce za pośrednictwem internetu.

Serwis oficjalnie wystartował 1 października 2010, a już spotkał się z pozytywnym odbiorem wśród internautów. W tym krótkim okresie czasu, za pośrednictwem witryny zaproszonych na kawę zostało ponad 100 osób.

Na-Kawe.pl swoją misję działania opiera na dążeniu do powrotu tradycji wypijania kawy w kawiarniach, bo tylko tam zapewniony będzie odpowiedni jej smak jak również wtedy nabiera ona odpowiednich wartości społecznych.

Chcesz zaprezentować swój projekt użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Napisz na adres [email protected]

Jak mówią twórcy: Chcemy być dla polskich miłośników kawy gwarantem jakości a dla osób które dopiero zaczynają korzystać z uroków kawiarni, zaoferować takie kawiarnie, aby pozostawał w ich pamięci tylko najlepszy aromat i poczucie wspaniale spędzonej chwili czasu, dlatego tak bardzo dokładnie weryfikujemy naszych partnerów.

Serwis kieruje się misją jaką ma do spełnienia, czyli propagowania zalet społecznych spotkań jakimi są spotkania na kawie w kawiarniach. Kawiarnie, które również chcą pokazać się takim świetle mogą przystąpić do serwisu i również zapraszać do siebie. Serwis Na-Kawe.pl nie zakłada możliwości umieszczania reklam od reklamodawców zewnętrznych. Model biznesowy oparty jest wyłącznie na współpracy z partnerami.

Na-Kawe.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
pele 6 gru 2010 (08:45)

Pawlo tu nie chodzi o rozstrzyganie co było pierwsze kura czy jajo bo tego teoretycznie nie da się rozstrzygnąć...zwróciłem tylko uwagę na kwestię związaną z rzetelnym przekazem informacji dla użytkownika, po co pisać o innowacyjności, jedynych możliwościach skoro ani to innowacyjność ani jedyna możliwość...nie lubię takich dziwnych przekazów i dlatego o tym napisałem.