Pupilu.pl – sklep z gadżetami dla miłośników psów i kotów
Opis projektu: Naszym największym projektem jest Segregator Zdrowia Pupila, który jest formą nowoczesnej książeczki zdrowia psa, organizerem do planowania spraw związanych z psem (nie tylko zdrowotnych) oraz teczki na dokumenty medyczne. Segregator jest już dostępny w sprzedaży.
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2015
Skąd pomysł: Zaczęło się od hobbystycznej grupy na Facebooku – Nasze Sznaucery – na której pokazałam koszulkę zrobioną dla mnie, przez mojego męża. Na koszulce nadrukowany był sznaucer z napisem „Keep Calm and love your Schnauzer”. Kilka osób zapytało mnie, gdzie możne kupić taką koszulkę. I tak, po kilku miesiącach przekierowałam ich do naszego sklepu. Aktualnie w ofercie mamy produkty z wizerunkiem pond 60 ras psów oraz z 2 kotami.
Dla kogo: Głównie właściciele rasowych psów i kotów oraz fanów minimalistycznego designu. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnych gadżetów ze zdjęciami słodkich szczeniaków. Stawiamy na prostotę jeśli chodzi o sylwetki psów oraz humorystyczne teksty.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Agnieszka – Pupilowa Mama – na początku tylko specjalistka ds. PR, a teraz specjalistka od wszystkiego. 😉 To ona ogarnia całą firmę. Doświadczenie i zamiłowanie do internetowego świata zaczerpnęła pracując w Grono.net oraz później, w agencji Optimum PR.
Dominik – Ojciec Psi, mąż Agnieszki – główny grafik, który aktualnie pochłania wiedzę z zakresu projektowania 3D.
Konkurencja: Nie mamy dużej konkurencji. Są to raczej małe firmy, które skupiają się na produkcji gadżetów ogólnie dla psiarzy, a nie z podziałem na rasy.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Do końca roku chcielibyśmy pozyskać przynajmniej kilku pierwszych partnerów handlowych, w punktach stacjonarnych.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce