Qtravel.pl
Serwis turystyczny Qtravel.pl dedykowany jest klientom, którzy w prosty i intuicyjny sposób chcą wyszukać i zarezerwować wycieczkę w internecie. Kontekstowy system wyszukiwania ofert turystycznych przeszukuje jednocześnie aż 4,2 mln aktualnych wycieczek pochodzących z ponad 30 biur podróży.
Wyszukiwarka Qtravel jest narzędziem nieskomplikowanym w obsłudze. W wersji podstawowej składa się jedynie z dwóch elementów – okna wyszukiwarki oraz przycisku „szukaj wycieczki”. Wystarczy, że użytkownik w polu wyszukiwania wpisze to, czego szuka, by w ułamku sekundy system przeszukał ofertę wszystkich organizatorów wycieczek i wyświetlił listę pasujących do zapytania wyjazdów. Zapytanie to może dotyczyć jednego słowa – np. ‚Egipt’ lub być bardziej złożoną frazą – ‚Egipt Hurghada lipiec 2010 basen hotel przy plaży’.
Dla pierwszego wyboru, użytkownik otrzyma wszystkie oferty do Egiptu dostępne w serwisie, a ich przeglądanie może okazać się zniechęcające. Drugie ze wskazanych haseł, zawęzi wynik do ofert spełniających wszystkie podane warunki. Innymi słowy klient, otrzyma pełną listę wycieczek samolotowych do Egiptu w Hurghadzie, z datą wylotu w lipcu 2010, posortowanych domyślnie wg kryterium „trafności i najniższej ceny”.
Chcesz zaprezentować swoją młodą firmę użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Wyślij opis na adres [email protected]
W wyszukiwarce Qtravel.pl nie ma potrzeby korzystania z terminarza wyjazdów czy list rozwijanych. Klient nie jest zmuszony do precyzowania swojego wyboru w oparciu o z góry narzucone parametry. Wyszukiwanie zostało zaprojektowane tak, by było jak najszybsze i jak najbardziej intuicyjne, a co za tym idzie, by klient – po złożeniu zapytania – w kilka sekund dotarł do interesującej go oferty. Dodatkowym atutem wyszukiwania z Qtravel są filtry dla wyników wyszukiwania, dostępne z lewej strony listy ofert. Ich wyświetlanie odbywa się w sposób dynamiczny a dzięki nim klient, może dostosować wyświetlane wyniki do swoich potrzeb.
Misją Qtravel, poza skutecznym wyszukiwaniem, jest sprawna i profesjonalna obsługa klientów zarówno podczas planowania urlopu jak i po przyjeździe z wakacji. Dlatego każdy klient, każda rezerwacja i zapytanie złożone drogą internetową czy telefoniczną, obsługiwane są profesjonalnie i z największą starannością. Każdą interakcję z klientem rozpoczynamy od prostego określenia potrzeb związanych z wypoczynkiem. Pozwala to na właściwe dopasowanie oferty do wymagań turysty. Dla większego komfortu nasi klienci poza godzinami pracy biura oraz w chwilach wzmożonego ruchu w call center, mają możliwość zostawienia wiadomości na infolinii, a nasi konsultanci oddzwonią do nich jak tylko będzie to możliwe – mówi przedstawicielka serwisu Marzena Kukałowicz.
Kolejnym krokiem w rozwoju, jest wprowadzenie na Qtravel.pl, formularza wyszukiwania zaawansowanego. Pozwoli on mniej zdecydowanym klientom, na złożenie zapytanie poprzez wskazanie określonych parametrów, w zakresie kilku podstawowych kryteriów: państwo, miasto i data wyjazdu, liczba osób w pokoju, długość i rodzaj dojazdu oraz standard zakwaterowania. Rozwój dalszych funkcjonalności opierać się będzie na wprowadzeniu możliwości logowania się w serwisie oraz założeniu własnego profilu. Dzięki temu każdy z klientów, będzie miał możliwość obserwowania swoich rezerwacji czy wybranych ofert oraz wprowadzać zmiany związane z preferencjami odnośnie planowanego wyjazdu.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jak obliczyć staż pracy? Podpowiadamy, jak nie popełnić błędu
-
Nienormowany czas pracy, czyli co oznacza dla pracownika i pracodawcy
-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału