SPARTA – okienka spożywcze
Opis projektu: Sparta to pomysł sklepu spożywczego zbierającego zamówienia przez Internet, odbiór skompletowanych produktów w tzw. okienku. Płatność tylko kartą płatniczą. Powiadomienie sms o skompletowaniu zamówienia.
Zalety to expresowa obsługa, brak długich kolejek, brak problemu z szukaniem miejsca parkingowego itp.
Szybkie wyszukanie produktu na stronie www.
Oferta kierowana raczej dla mężczyzn.
Branża / kategoria: commerce, gastronomia
Rok powstania: 2020
Skąd pomysł: Z potrzeby zaoszczędzenia czasu po pracy
Dla kogo: Każdy kto ceni sobie czas
Finansowanie: anioł biznesu, fundusz Venture Capital
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Pozytywne osoby pełne zapału do pracy
Konkurencja: brak konkurencji
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Budowa jednego punktu pilotażowego
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Strzałkowo (wielkopolskie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa z grupy Mex Polska. Co warto wiedzieć, jeżeli chcesz otworzyć własny biznes
-
Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
-
5 lekcji biznesu z serialu „Sukcesja”. Jak prowadzić firmę do sukcesu
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki