SPARTA – okienka spożywcze
Opis projektu: Sparta to pomysł sklepu spożywczego zbierającego zamówienia przez Internet, odbiór skompletowanych produktów w tzw. okienku. Płatność tylko kartą płatniczą. Powiadomienie sms o skompletowaniu zamówienia.
Zalety to expresowa obsługa, brak długich kolejek, brak problemu z szukaniem miejsca parkingowego itp.
Szybkie wyszukanie produktu na stronie www.
Oferta kierowana raczej dla mężczyzn.
Branża / kategoria: commerce, gastronomia
Rok powstania: 2020
Skąd pomysł: Z potrzeby zaoszczędzenia czasu po pracy
Dla kogo: Każdy kto ceni sobie czas
Finansowanie: anioł biznesu, fundusz Venture Capital
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Pozytywne osoby pełne zapału do pracy
Konkurencja: brak konkurencji
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Budowa jednego punktu pilotażowego
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Strzałkowo (wielkopolskie)
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?