TrudnyKlient.pl
TrudnyKlient.pl to serwis poświęcony tematyce ochrony praw konsumentów oraz obsługi tzw. trudnych klientów. – To początek budowania platformy wymiany informacji między klientami, a firmami które chcą dbać o swoją reputację także w wirtualnym świecie – mówią pomysłodawcy.
Głównym założeniem witryny jest budowanie świadomości wpływu jakości obsługi, na wizerunek firm oraz ich sprzedaż. Serwis bada także efektywność programów prowadzenia polityki odpowiedzialnego biznesu, którego elementem jest profesjonalna obsługa klienta i przyjazne konsumentom procesy biznesowe.
Chcesz zaprezentować swój projekt użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Wyslij opis na adres [email protected]
Zdaniem portalu jest edukacja polskich konsumentów, promowanie nowoczesnych technologii, rozwijanie wiedzy w zakresie wykorzystania ‘e-narzędzi’ do kontaktu z firmami oraz administracją publiczną.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością