Gwiazda „Gry o tron” rozkręca własny biznes w sieci
Maisie Williams, która wcieliła się w postać Aryi Stark w popularnym serialu HBO „Gra o tron”, rozpoczyna przygodę z własnym biznesem. Zamierza zrewolucjonizować media społecznościowe dla młodych artystów.
Brytyjska aktorka wkracza świat technologii i mediów społecznościowych z własną aplikacją Daisie. Stworzyła ją we współpracy z 21-letnim Domem Santry, którego poznała na planie filmowym. Korzystać z niej można już od początku miesiąca.
– Gdybym nie dostała roli w serialu „Gry o Tron” sądzę, że prawdopodobnie zakończyłabym swoją karierę aktorską. Myślę także o wielu młodych artystach, którzy nie mieli takiego szczęścia jak ja, choć z pewnością mają również ogromny talent. To właśnie dla nich powstała aplikacja Daise – powiedziała Maisie Williams w wywiadzie dla Guardiana.
Głównym celem nowej aplikacji jest nawiązywanie kontaktów w branży kreatywnej wykorzystując tylko własny talent i umiejętności, przy jednoczesnej w walce ze zwyczajem „po znajomości”. – Przed Daisie sukces w branży kreatywnej był w całości zależny od szczęścia i „wejść” w branży. Daisie wprowadza nowy sposób działania w świecie kreatywnym: tworzenie organicznych połączeń i naturalny rozwój umiejętności, napędzający jednostki do wejścia na kolejny poziom – mówiła brytyjska gwiazda w wywiadzie dla Business Insidera.
Aplikacja pozwala zdobywać nowe znajomości oraz wiedzę rynkową za pośrednictwem sesji Q&A, czyli pytań i odpowiedzi. Uczestniczyć w niej mają liderzy branży, a więc znani piosenkarze, czy też aktorzy. Obecnie twórcy prowadzą negocjacje ws. udziału w przedsięwzięciu piosenkarza Eda Sheerana oraz projektanta Virgila Abloha. Jednak póki co, będzie można porozmawiać tylko z twórczynią aplikacji Maisie Williams.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Aktorzy zakładają własne firmy. Jakie biznesy prowadzą Bogusław Linda, Tomasz Karolak czy Krystyna Janda?
- 16-latka sprzedaje swoje produkty na cały świat. Stworzyła krem dla nastolatek
- Polak zachwycił szejka Bahrajnu ceramicznymi kuwetami
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet