Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Hype Me na swój pomysł pozyskał 1,2 mln zł. Polski start-up załatwi życzenia od celebryty

„Wszystkiego najlepszego!” od Roberta Lewandowskiego czy też Kuby Wojewódzkiego może teraz usłyszeć każdy. To za sprawą polskiego start-upu Hype Me. Teraz twórca platformy Mikołaj Czajkowski na swój pomysł pozyskał 1,2 mln zł od funduszu Kogito Ventures.

Fot. Hype Me

Jeszcze kilkanaście lat temu celebrytów od fanów dzieliła gruba ściana. Zmieniło się to dopiero, gdy na świecie pojawiły się media społecznościowe. To właśnie dzięki nim można śledzić ich codzienne życie. Jednak pomysł polskiego start-upu sprawi, że wciąż istniejąca granica, jeszcze bardziej zaniknie.

Hype Me to nowa platforma, która łączy fanów z ich idolami. Jako pierwsza w Polsce umożliwia każdemu zamówienie w pełni spersonalizowanego wideo od znanej osobistości – np. aktora, muzyka, sportowca, dziennikarza, youtubera, czy influencera. Nagrane wideo jest unikalne i niepowtarzalne, stworzone i przeznaczone dla konkretnego użytkownika.

Aplikacja działa w formie marketplace, w modelu T2C (talent-to-customer). Znane osobowości oferują za jej pośrednictwem nagranie spersonalizowanego wideo, na wybraną okazję, za które otrzymają wynagrodzenie od użytkowników. Gwiazdy wspierają też wybrane przez siebie fundacje i inne organizacje charytatywne, z którymi dzielą się częścią swoich przychodów.

Mikołaj Czajkowski, założyciel i CEO Hype Me

W pomysł uwierzyli przedstawiciele funduszu Kogito Ventures, którzy wspólnie z Aniołami Biznesu przekazali platformie 1,2 mln zł. Twórcy start-upu zamierzają przeznaczyć środki na rozwój produktu i pozyskiwanie nowych talentów i użytkowników.

– Od samego początku obserwuję boom na Instagram i narodziny influencer marketingu w Polsce. Wiele gwiazd zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest budowa i dbałość o relacje z ich publicznością, ale to trudne zadanie. Hype Me jest rozwiązaniem, które pozwoli znanym osobom na bezpośredni kontakt z fanami, a fanom na otrzymanie miłej i osobistej wiadomości od idola lub na sprawienie niezapomnianego prezentu bliskim – mówi Mikołaj Czajkowski, założyciel i CEO Hype Me.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl 

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
xxx 12 gru 2019 (14:12)

co za czasy tylko lans - nie ma cię w sieci to tak jakby wcale cie nie było. najgorsze że część ludzi wierzy w te brednie