W Łódzkim będą wspierać małych i średnich przedsiębiorców
Rusza nowy program LodzkieGo, który jest skierowany dla małych i średnich przedsiębiorców z województwa łódzkiego. Ma on wesprzeć lokalne firmy w poszukiwaniu nowych rynków zbytu.
Lodzkie Go to zupełnie nowy program dedykowany firmom z województwa łódzkiego. Przede wszystkim ma objąć strategiczne branże, takie jak: nowoczesny przemysł włókienniczy i mody; zaawansowane materiały budowlane; medycyna, farmacja, kosmetyki; energetyka; innowacyjne rolnictwo i przetwórstwo rolno-spożywcze; informatyka i telekomunikacja.
– Program LodzkieGo jest dostosowany do potrzeb i możliwości regionalnych przedsiębiorców. Nie tylko wyposaża on firmy w wiedzę niezbędną do zdobycia nowych rynków zbytu, ale daje także przedsiębiorcom realny wpływ na tworzony program wsparcia. Chodzi między innymi o wybór najefektywniejszych ich zdaniem działań wspierających, a także udział w opracowaniu listy wydarzeń zagranicznych, w których chcieliby wziąć udział, i kierunku ekspansji — podkreśla Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.
LodzkieGo umożliwia szczegółowe poznanie specyfiki danego rynku zagranicznego. Ten program jest dość zbliżony do Umiędzynarodowienia Klastrów w programie realizowanym przez PARP.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Łódź rajem dla młodych przedsiębiorców?
- Młodzi Polacy o zakładaniu firmy. Chcieliby, ale się boją
- To nie młodzi mają największe szanse na sukces w biznesie. W jakim wieku założyć firmę?
Bartłomiej Godziszewski
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?