Podróżniczy biznes Jarosława Kuźniara na minusie. Firma ze stratą netto

Jarosław Kuźniar nie zaliczy roku 2018 do udanych pod względem biznesowym. Jego biznes podróżniczy przy rosnących przychodach zanotował większą stratę.

Na zdjęciu Jarosław Kuźniar; Fot. FORUM/ Lukasz Dejnarowicz

Były prezenter TVN24 i prowadzący pasmo Onet Rano ciągle lepiej sobie radzi w mediach niż na swoim. Przynajmniej jeśli chodzi o jego flagową działalność, a więc agencję turystyczną. Fabryka Rozsądku wydająca m.in. serwis GoWorld zanotowała w ubiegłym roku wzrost przychodów z kwoty 1,39 mln zł do poziomu 1,59 mln zł. Jednak blisko 15 proc. wzrostowi sprzedaży towarzyszył również wzrost straty z zaledwie 1,3 tys. zł do kwoty 45,6 tys. zł – poinformował portal Wirtualne Media.

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar przyznaje, że ten rynek ma różne momenty, a specyfika działalności skrojonej pod indywidualne potrzeby klienta generuje spore koszty. Jednocześnie prezenter Onetu podkreśla, że w ubiegłym roku firma zorganizowała więcej wypraw, co przełożyło się na wyższe przychody ze sprzedaży, a najbardziej cieszą go zadowoleni klienci, którzy wracają. Wspólnicy zdecydowali, że strata za rok 2018 zostanie pokryta z zysków spodziewanych w kolejnych latach.

Inne biznesy Jarosława Kuźniara

Fabryka Rozsądku i biznes turystyczny to nie jedyna działalność gospodarcza Jarosława Kuźniara. Od września ubiegłego roku wspólnie z Borysem Szycem i Markiem Maślanką rozwijają teatr online.  #TheMuBa. W pierwszych dniach konto w serwisie ze spektaklami transmitowanymi w sieci założyło ponad 2300 osób. Użytkownikami, którzy odwiedzili platformę byli nie tylko mieszkańcy Polski, ale także Polacy z Wielkiej Brytanii, Australii, Indii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kenii, Omanu, Zambii czy Filipin – opowiadał wówczas Jarosław Kuźniar.

Przeczytaj! Szyc, Kuźniar i Maślanka mają nowy biznes. Czy przekonają Polaków do teatru w internecie?

Z kolei w styczniu tego roku była gwiazda TVN24 wspólnie z Szymonem Pawlicą uruchomiła start-up FunWisher, który jest narzędziem do komunikacji gwiazd z fanami. – To wygodna strona www (desktop i mobile), gdzie w prosty sposób można zamówić spersonalizowane życzenia od gwiazd. Każdy wybiera osobę (czasem bohater ma więcej ról do zagrana niż jedną, jak choćby Borys Szyc, który raz wciela się w rolę Hamleta innym razem udaje dresiarza), następnie zamawiający załącza swoje zdjęcia i zdjęcia jubilata, wybiera życzenia, formę graficzną, ma realny wpływ na scenariusz, który zrealizuje później gwiazda. Patrząc po naszych pierwszych Klientach – to zabawa dla każdego: od młodego fana Lewandowskiego, po dojrzałą mamę, która zawsze chciała być gościem u Kuby Wojewódzkiego – mówił niedawno w rozmowie z MamBiznes.pl sam pomysłodawca. Więcej o nowym start-upie Jarosława Kuźniara przeczytasz tutaj. 

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*