Z usług polskiego start-upu korzysta już 1 mln użytkowników
Aplikacja Goodie w ciągu 2 lat stała się jedną z najpopularniejszych aplikacji smart shoppingowych. W tym czasie start-up pozyskał blisko milion użytkowników.
W grudniu 2016 roku został powołany do życia start-up Goodie przez Bank Millenium. Jego głównym celem było stworzenie narzędzia, który pomoże użytkownikom odnaleźć najlepsze okazje, a sprzedawcom atrakcyjnie wypromować swoją ofertę. W ten pomysł uwierzyło dość wielu przedsiębiorców, bowiem start-up współpracuje już z 1150 markami sklepów stacjonarnych, internetowych i restauracji. W przeciągu ostatnich dwóch lat Goodie pozyskał już milion użytkowników.
– W goodie połączyliśmy funkcje wielu dostępnych na rynku aplikacji, a także dodaliśmy nowe, unikatowe rozwiązania. Stale wprowadzamy kolejne usprawnienia. Najważniejszym z nich było uruchomienie programu cashback, który umożliwia otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy w internecie. Milion pobrań aplikacji goodie to dowód, że idziemy w dobrym kierunku – podkreśla Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich