Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Popularny serwis dla kobiet został sprzedany

Należąca do funduszu MCI spółka Digital Avenue dokonała akwizycji spółki Styl.Media Sp. z o.o. – wydawcy Styl.fm, portalu life stylowego skierowanego do kobiet. W zamian za 2 228 914 akcji, które zostaną wyemitowane w ramach kapitału docelowego Digital Avenue i objęte przez dotychczasowych udziałowców Styl.Media – Digital Avenue obejmie 100% udziałów Styl.Media Sp. z o.o.

Po transakcji w skład portfela Digital Avenue będą wchodzić: Medousa – spółka prowadząca m.in.  portal internetowy Fotosik.pl skierowany do użytkowników Internetu zainteresowanych fotografią oraz Styl.Media – wydawca kobiecego portalu life stylowego Styl.fm.

Według najnowszych wyników Polskich Badań Internetu Megapanel łączna oglądalność portali wchodzących w skład Digital Avenue wyniosła w styczniu 2010 roku ponad 3,5 miliona użytkowników oraz około 85 milionów odsłon.

„Wejście Styl.fm w skład Grupy Digital Avenue pozwoli na jeszcze szybszy rozwój portalu, a serwisy zagregowane przez Digital Avenue będą docierać do ok. 3,5 miliona użytkowników Internetu w Polsce i osiągać znacznie lepsze wyniki finansowe niż dotychczas. Dzięki synergiom jakie osiągniemy rozwijając serwisy Fotosik.pl i Styl.fm będziemy mogli zaoferować Internautom więcej ciekawych treści i lepszej jakości funkcjonalności. ” – mówi Piotr Wąsowski nowy Prezes Zarządu Digital Avenue i Członek Zarządu Styl.Media.

Spółka Styl.Media –  wydawca portalu Styl.fm – osiągnęła w 2009 roku 376 tys. zł  zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. Zysk netto wyniósł ponad 273 tys. zł.

Według najnowszych wyników badania polskiego Internetu Megapanel portal Styl.fm osiągnął oglądalność na poziomie 815 tysięcy real users, a liczba odsłon stron portalu w tym okresie wyniosła 38,5 mln miesięcznie, co dało mu czołowe miejsce w rankingu popularności niezależnych portali o tematyce Styl Życia. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2010 r.). 

Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.


– Serwis Wizaz.pl sprzedany

– Ocen.pl przjęty za 90 tys. zł

– Infor kupił witrynę Gotujmy.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.