Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Billboardowa ofensywa giftsonline.pl

1 września wystartowała nowa kampania reklamowa giftsonline.pl – pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych. Po raz kolejny wortal sięgnął po narzędzia z półki out of Home. Tym razem billboardowi ofensywa odbywa się udziałem przedstawicieli dostawców biorących udział w targach gifts exclusive 2010. 

Po sukcesie poprzedniej kampanii, właściciel serwisu giftsonline.pl – katowicka spółka Promo Gifts, w kolejnej odsłonie ponownie inwestuje w działaniach out of home. Promocję Portalu przeniesiono wprost na ulice Warszawy. W czerwcu mieszkańcy Warszawy, jadąc do pracy, czy spacerując ulicami swojego miasta, mogli napotkać dziesiątki billboardów. W pierwszej odsłonie billboardowej kampanii mocno wyeksponowało duże logo giftsonline.pl, hasło mówiące o sile gadżetów oraz… sylwetki osób pracujących przy portalu. Zdjęcia menedżerów, oraz specjalistów ds. marketingu zachęcały do odwiedzenia największej wyszukiwarki artykułów promocyjnych. 

Reklamy świetnie wkomponowały się w trwającą właśnie kampanię prezydencką. Przy pierwszym kontakcie ekspozycje przypominały plakaty reklamowe, kandydatów na prezydenta.   Pomysł spotkał się z wieloma słowami uznania ze strony odbiorców kampanii. Wzmożona aktywność wśród odwiedzających wyszukiwarkę, gratulacje i zapytania zachęciły pomysłodawców projektu, do kontynuowania działań outdoorowych. 1 września rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej giftsonline.pl. Tym razem twarzami billboardów byli dobrze znani w branży przedstawiciele dostawców upominków reklamowych, biorących udział w targach gifts exclusive. 

Targi gadżetów reklamowych gifts exclusive odbędą się w Warszawie w dniach 14 i 15 września. Podczas ich trwania, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują głównie ofertę świąteczną. Ideą organizowanych w połowie września targów gifts exclusive jest zapewnienie wystawcom i zwiedzającym optymalnych warunków do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. W związku z tym wydarzeniem i szeroko zakrojoną kampanią giftsonline.pl na ulicach Warszawy można zobaczyć 40 niestandardowo zaprojektowanych billboardów z wizerunkami przedstawicieli działów marketingu dostawców gadżetów reklamowych. Pozostałe 60 nośników przedstawiają reklamy serwisu giftsonline.pl oraz targów gifts exclusive 2010.

Billboardy zakupiono z portoflio firmy AMS – największego operatora na rynku reklamy zewnętrznej. Wydruki wykonała firma FOPS.pl oraz Print&Display Polska. Partnerem kampanii jest wydawca promomagazine.pl oraz miesięcznik OOH magazine.

– Twórca Zapiso.pl: Polecam e-dotacje

– Pomysłodawca OpisyProduktów.pl opowiada o e-dotacjach

– Czy dotacje na e-biznes znów skończą się skandalem?

– Zrób pierszy krok do biznesu w sieci

Źródło: Giftsonline.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.