Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Nieszablonowy pomysł, czyli zegarek pakowany w worku z wodą

Każdy produkt, który ma zainteresować klienta musi mieć cechę, która go wyróżnia spośród innych. Są towary konkurujące wyłącznie ceną i to ona decyduje o decyzjach konsumentów. Inną strategią jest wyróżniające się opakowanie lub pomysł na marketing. Jest także grupa produktów bazujących na podkreślaniu jakości i trwałości. Znana marka zegarków znalazła nieszablonowy sposób, aby pokazać klientom najważniejszą cechę ich produktu.


foto:festina.com

Mowa o firmie Festina, która postanowiła wyjść poza standardowe sposoby pakowania zegarków. Zamiast więc w ozdobnym pudełku lub luksusowym stojaku zegarki prezentowane są w woreczkach wypełnionych wodą. Opakowanie jest przeźroczyste i zawiera tylko nadrukowane logo firmy oraz hasło” engineered for water”. W ten sposób marka chce w sposób nie podlegający dyskusji udowodnić, że ich produkty są wodoodporne. I rzeczywiście konkurencji w tym samym segmencie trudno będzie o lepszą prezentację towaru. Woda wypełniająca niecodzienne opakowanie jest destylowana a same woreczki wytrzymałe. Co, ciekawe okazuje się, że sposób Festiny na wyróżnienie produktu na półce jest też tańszy od dotychczasowych. 

foto: results.epica-awards.com

Produkt kierowany jest do wszystkich osób ceniących trwałe i odporne na wodę zegarki. Szczególnie zainteresowani powinni być miłośnicy nurkowania. Pomysł na opakowanie już przyniósł firmie rozgłos i darmowy PR, czego dowodem są setki artykułów na całym świecie. Warto pomyśleć czy są inne produkty, które w prosty sposób można tak wyróżnić na rynku.

– Rozkręcamy biznes: bar kanapkowy

– Otwieramy kolekturę lotto

– Jak założyć punkt ksero

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
mkron 28 lis 2014 (00:11)

poszli w ślady producentów butów, ale tam to była tylko reklama na 1 produkcie w sklepie.