300 tys. sprzedanych iPadów w pierwszy dzień. Sukces?
Ruszyła sprzedaż nowego urządzenia firmy Apple – czytnika gazet i książek iPad, informuje „Rzeczpospolita”. To co działo się przed amerykańskimi sklepami określić można tylko jako zbiorową euforię, nie towarzyszącą premierze żadnego innego elektronicznego gadżetu spoza stajni Apple.
„Ponad 300 tysięcy iPadów sprzedała pierwszego dnia firma Apple. Według ekspertów w 2010 roku do klientów na całym świecie może trafić od 3 do 7 mln tabletów z jabłkiem. […] iPad z dotykowym ekranem o przekątnej 9,7 cala powinien wytrzymać na baterii około 10 godzin. W zależności od wielkości pamięci i technologii pozwalającej na łączenie się z Internetem kosztuje od 499 do 829 dolarów (w Polsce najprawdopodobniej od ok. 2300 zł do 3500 zł). Kurs Apple’a na giełdzie wzrósł w poniedziałek o około pół procent” czytamy w „Rzeczpospolitej”.
Niezwykła atmosfera wokół produktów firmy z Cupertino nie jest zasługą tylko sprawnego marketingu. Do tej pory większość urządzeń oferowanych przez firmę Stevea Jobsa odniosło sukces ponieważ znalazło niszę rynkową niezapełnioną przez konkurencyjnych gigantów z branży. iPad prawdopodobnie powtórzy sukces iPoda i iPhona. W oficjalnej dystrybucji w Polsce może pojawić się jednak dopiero za kilka miesięcy.
– Poznaj historię sukcesu firmy Apple
Więcej na ten temat w artykule Jacka Przybylskiego „Szturm po >>zabójcę laptopów
Źródło: Przegląd prasy Bankier.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością