Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Blue Ocean Strategy – czyli jak sprawić, by konkurenci stali się nieistotni

Zasady tworzenia Blue Ocean Strategy

1. Wyeliminuj czynniki, które twój rynek bierze za pewniki, ale które nie dają dostrzegalnej wartości dla konsumenta.

2. Zredukuj niektóre czynniki zdecydowanie poniżej standardów twojej branży, aby uniknąć błędu zbyt szerokiej oferty nastawionej na pokonanie konkurencji.

3. Wzmocnij niektóre czynniki zdecydowanie powyższej standardów twojej branży, tak aby twoi konsumenci nie musieli robić kompromisów.

4. Stwórz nowe źródła wartości, których twój sektor nigdy nie oferował!

bos3.JPG

Narzędzia

Podstawowym narzędziem służącym zarówno do prezentacji strategii Blue Ocean jak i do jej formułowania są tzw. Kanwy Strategii. Dla każdego biznesu, produktu można określić kilka podstawowych kryteriów i atrybutów, które są istotne z punktu widzenia firmy i użytkownika.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.