Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Nowa era w reklamie, nowa era w komunikacji

„Nowa era w reklamie. Nowa era w komunikacji. Dla firmy. Dla każdego.” – tą dewizą, która utożsamia autentyczną strategię oraz biznesowy fundament świadczenia usług, spółka Telekomunikacja.TEL Sp. z o.o. wita rynek reklamy oraz mobilnego internetu w Polsce.

Przedsiębiorczość, komunikacja, reklama, internet – to obecnie nierozerwalny system naczyń połączonych, które tworzą jeden tętniący organizm. Żaden z elementów nie może bez siebie istnieć.

Nie bez znaczenia dla rynku reklamy oraz internetu jest mobilność, w której giganci światowego sektora IT, m.in. tacy jak Google, upatrują przyszłość, tworząc usługi oraz narzędzia komunikacji.

W tym samym kierunku, kierunku mobilności wdrażanej z myślą o praktycznych zastosowaniach służących komfortowi społeczności, zmierza Telekomunikacja.TEL.

Komunikacja to internet; internet to mobilność

Właśnie mobilność jest jedną z kluczowych cech usług w Telekomunikacja.TEL. Dzięki wdrażanym przez nas rozwiązaniom dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiamy wykorzystanie potencjału jaki daje telefonia komórkowa – zarówno na płaszczyźnie komunikacji naszych Klientów z ich odbiorcami czy szeroko rozumianym rynkiem, jak i na płaszczyźnie innowacyjnej, nienachalnej reklamy, która dociera do osób poszukujących w danym momencie wybranego typu informacji.

Wszystkie dane publikowane w wydawanych przez nas informatorach branżowych, czy też informacje umieszczane w mobilnych wizytówkach aktywowanych dla naszych Klientów, dostępne są jednocześnie na każdym komputerze, ale co szczególne, także na telefonie komórkowym oraz innych urządzeniach mobilnych.

Dzięki usługom Telekomunikacja.TEL, użytkownicy mają bardzo szybki i faktycznie mobilny dostęp do informacji poprzez urządzenia mobilne, tj. telefon komórkowy. W każdej sytuacji, abonenci telefonii komórkowej mogą odnaleźć w swoim telefonie dane kontaktowe miejsc, firm, ich adresy, numery telefonów czy lokalizację wraz z położeniem GPS przez Google Maps.

Jednym kliknięciem można wyznaczyć trasę do wybranej firmy, wysłać email lub po prostu zadzwonić, bez wprowadzania choćby 1 cyfry numeru telefonu.

Korzystanie z innowacyjnych funkcji usług .TEL nie wymaga przy tym instalacji żadnego oprogramowania ani rejestracji, a dostęp do systemu jest i zawsze będzie bezpłatny dla użytkowników. To wszystko z dowolnego telefonu komórkowego typu smartfon. W dodatku, dzięki architekturze technologii .TEL, na dostępność usług można liczyć nawet przy nienajlepszym zasięgu komórkowym, gdy korzystanie z transmisji danych w konwencjonalny sposób byłoby na granicy użyteczności czy już praktycznie niemożliwe.

Ponad 50 mln aktywnych kart SIM w Polsce – tyle komórek używają Polacy. Takiej grupie odbiorców mogą przedstawić się Klienci korzystający z usług Telekomunikacja.TEL

Według danych GUS, na koniec roku 2011, liczba aktywnych kart sim w Polsce wynosiła ponad 50 mln. Z kolei usługi w Telekomunikacja.TEL, bazując na technologii dedykowanej rozwiązaniom mobilnym, w innowacyjnej formule umożliwiają dotarcie do abonentów telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych takich jak tablety. 

Co więcej, jak pokazują zestawienia ilościowe, przyrost urządzeń mobilnych oraz ich wykorzystanie znajdują się na bardzo stromej ścieżce wzrostowej. Choćby z tych względów, żaden przedsiębiorca nie może pozwolić sobie na zlekceważenie możliwości dotarcia do abonentów komórek lub internetu mobilnego.

Usługa Twoja.TEL – tania, bezobsługowa internetyzacja dla małych firm, które sądziły do tej pory, że „internet nie jest dla nich”. Dodatkowo połączona z funkcjonalnością marketingową.

Opisując skrótowo czym jest usługa Twoja.TEL, można by powiedzieć, iż jest to mobilna strona www, komórkowa wizytówka online i offline oraz adres poczty email w jednym.

Faktycznie, to znacznie więcej. Twoja.TEL to realna mobilność usług oraz potencjał w sferze reklamy.

Usługa Twoja.TEL, bazująca na technologii .TEL, dostarcza wielowymiarową funkcjonalność, niedostępną dotychczas w tak szerokim aspekcie. Wartości te są szczególnie cenne dla małych i średnich przedsiębiorców (sektor SME), a także dla korporacji, która chce pozostawać zawsze blisko swoich klientów, ułatwiając im kontakt ze swoimi strukturami.

Dzięki mobilności usługi Twoja.TEL:

  • znajomi, odbiorcy, partnerzy biznesowi naszych Klientów czy po prostu szeroko rozumiani użytkownicy usług aktywowanych w Telekomunikacja.TEL nie muszą pamiętać danych kontaktowych wybranej firmy, jeśli ta posiada usługę Twoja.TEL. Wszystkie dane, m.in. numery telefonów, adresy email, adresy siedziby wraz z lokalizacją GPS przez Google Maps oraz wiele innych, jak bezpośrednie linki do profili społecznościowych Facebook, Google+ czy najnowsza oferta firmy, dostępne są w .TEL
  • firmy mogą wykorzystywać usługę Twoja.TEL do celów marketingowych. 

Umieszczając np. w reklamie zewnętrznej jedynie TwojaFirma.TEL , pokażesz odbiorcy reklamy wszystkie najważniejsze informacje o swojej firmie wraz z niezbędnymi kontaktami. W dodatku wszystkie te informacje dostępne są z poziomu każdego telefonu komórkowego.

O ile treści konwencjonalnego szyldu reklamowego czy billboardu nie sposób zapamiętać, przemieszczając się np. w samochodzie, krótka i bogata w treść informacja taka jak TwojaFirma.TEL zostanie zapamiętana przez każdego odbiorcę, który w kilka sekund, bez dostępu do komputera, będzie mógł wyświetlić informacje o firmie bezpośrednio na swoim telefonie. Takie działanie konsumenta może być pierwszym krokiem do skorzystania z usługi bądź produktu firmy, która wykorzysta potencjał mobilnej reklamy z użyciem możliwości telefonii komórkowej.

Informatory branżowe .TEL – przejrzysta, sprawdzona informacja, bez jakiejkolwiek irytującej reklamy

Czy reklamy przysłaniające główną treść w obecnie niemal każdym, nawet najbardziej zacnym tytule prasowym, mediowym czy biznesowym online, to konieczność? – Nie.

Koncepcja branżowych informatorów wydawanych przez Telekomunikacja.TEL powoduje, że w serwisach komórkowych oraz internetowych użytkownikowi nigdy nie wyświetli się jakakolwiek niepożądana reklama. Fakt ten wynika z modelu biznesowego informatorów, które mają stanowić rzetelne źródło informacji o firmach i usługach w branży lub/i regionie. W naszym modelu nie zmuszamy przypadkowych użytkowników do oglądania (a raczej należałoby powiedzieć – pośpiesznego zamykania wyskujących okienek mających być reklamą), ale chcemy oferować merytoryczne dane firm, ich skrótową ofertę oraz kontakty, wyłącznie osobom poszukującym właśnie w danym momencie danego typu informacji. Oznacza to, iż dla naszych Klientów – dostawców produktów oraz usług, obecność w naszych informatorach daje 100% skuteczności w kontekście efektywności reklamowej, gdzie ilość przypadkowych wyświetleń informacji o firmie jest bliska zeru.

Co nie mniej ważne, każdy z branżowych informatorów będzie funkcjonował pod najlepszą domeną internetową odpowiadającą sektorowi tematycznemu. Fakt ten jest kolejnym z argumentów, który dla naszych Klientów wpływa na prestiż obecności w informatorze; z drugiej strony – dla użytkowników korzystających z informatorów, domena internetowa określająca branżę jak Budownictwo.TEL czy Motoryzacja.TEL daje gwarancję, iż firmy, które znajdą się pod takim tytułem, faktycznie zasługują na przynależność do branżowych tytułów.

Łącznie Telekomunikacja.TEL jest w dyspozycji blisko tysiąca branżowych nazw domen .TEL odpowiadającym kluczowym sektorom polskiej gospodarki. Takie portfolio aktywów skutecznie zabezpiecza interes biznesowy spółki oraz jej koncepcję świadczenia usług.

Telekomunikacja.TEL – międzynarodowe doświadczenie, lokalne działanie

Twórcą strategii Telekomunikacja.TEL oraz większościowym udziałowcem spółki jest uznany ekspert IT sektora domen internetowych – Adam Wagner – związany przez minione lata z akredytowanym m.in. przez ICANN luksemburskim registrarem oraz dostawcą systemów utrzymania domen, w którym przez blisko 5 lat pełnił funkcję pełnomocnika zarządu, partnera zarządzającego oraz doradcy ds. rozwoju. Tak znacząca postać w zarządzie spółki Telekomunikacja.TEL daje bardzo silne fundamenty dla sukcesu koncepcji biznesowej Telekomunikacja.TEL na polskim rynku.

Ścieżka rozwoju usług

W obecnej chwili, dla użytkowników dostępne są 2 informatory branżowe – Budownictwo.TEL i Motoryzacja.TEL oraz 1 informator regionalny – Wielkopolska.TEL.

Wszystkie usługi działają obecnie w wersji beta, a zawartość katalogów jest na wczesnym etapie subskrypcji ze strony Klientów.

W ciągu najbliższych kilku tygodni, po ewentualnych optymalizacjach, regularnie uruchamiane będą kolejne pozycje branżowe dla wybranych sektorów m.in. informatory tak obszernych branż jak rolnictwo, turystyka czy kultura.

Natomiast już dziś spółka Telekomunikacja.TEL zaprasza firmy głównie z sektora budownictwo oraz motoryzacja do subskrypcji umożliwiającej znalezienie się w prestiżowym informatorze branżowym, odpowiednio budowlanym lub motoryzacyjnym.

W wybranych województwach, spółka przygotowuje się także do publikacji informatorów w formie  własnej lokalnej prasy drukowanej, co może jeszcze silniej wpłynąć na korzyści dla reklamodawców. Z biznesowego punktu widzenia taki krok jest absolutnym przełomem w komunikacji oraz reklamie. Łączy prasę drukowaną, reklamę, internet oraz profity mobilności telefonii komórkowej w jedną komplementarną usługę komunikacji, służącą zarówno komfortowi społeczności, jak i przedsiębiorcom, zbliżając ich do swoich aktualnych i nowych klientów.

Telekomunikacja.TEL Sp. z o.o.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.