Serwis Młodelata.pl odwiedziło już 100 tys. użytkowników
Portal Młodelata.pl przyciąga coraz większą rzeszę użytkowników. Od momentu startu serwis odwiedziło 100 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 850 000 odsłon. Cieszymy się, że powiększa się grono osób, które chcą raz jeszcze przeżyć niezapomniane chwile i powspominać dawne czasy – mówi współwłaściciel serwisu Arkadiusz Puk.
Chyba nie ma osoby, której nie zakręci się łezka w oku gdy słyszy takie przeboje jak Fantazja, Bursztynek czy Lambada. Komu nie przechodzi po plecach lekkie mrowienie mimo, że po raz enty ogląda Rejs, Seksmisję, Alternatywy 4 lub Akademię Pana Kleksa. Czy znajdzie się ktoś, kto nie pamięta smaku Vibovitu, Kukurku bądź Gumy Donald? Okazuje się, że właśnie takimi wspomnieniami chcą się dzielić nasi użytkownicy. – mówi pomysłodawca witryny Grzegorz Marynowicz.
Od premiery Młodych lat w sieci użytkownicy dodali na serwisie 2500 eksponatów i założyli 148 grup w ramach których toczyły się dyskusje na najróżniejsze tematy. Do najciekawszych grup można zaliczyć społeczność miłośników filmu Seksmisja, grupę PRL, czy społeczność fanów kultowego niegdyś zespołu Fasolki. Najpopularniejszą grupą jest społeczność miłośników produktów spożywczych z lat dzieciństwa natomiast najczęściej oglądanym eksponatem jest opakowanie Vibovitu.
Cieszy nas fakt, że przekrój użytkowników odwiedzających Młodelata.pl jest tak szeroki. Wystarczy wspomnieć, że na serwisie mamy takie społeczności jak: „Punk” zrzeszającą osoby pamiętające np. festiwal w Jarocinie, ale mamy także grupę miłośników Disco polo – mówi Marynowicz. Każdy bowiem ma jakieś wspomnienia i nasz serwis jest właśnie po to by je ponownie przywołać – mówi współwłaściciel serwisu Arkadiusz Puk.
Twórcy serwisu nie chcą jednak spoczywać na laurach. Już niebawem planowane są nowe funkcjonalności, które mają uczynić Młodelata.pl bardziej atrakcyjnymi. Mamy kilka pomysłów, które na pewno spodobają się naszym użytkownikom – dodaje Arkadiusz Puk.
w kwestii formalnej: Kukuruku, nie Kukurku :P