Badanie rynku na własną rękę - poznaj swego klienta

Z założeniem własnej działalności gospodarczej wiąże się często ryzyko niepowodzenia całej inwestycji. Nie…

Dobór odpowiedniej ceny

Sukces sprzedaży można osiągnąć na kilka sposobów. Jednakże najbardziej „chwytliwą” rzeczą na rynku…

Lojalność a marketing

Słyszy się czasami dookoła, że w interesach nie ma miejsca na przyjaźń, ale…

Komponowanie mixu promocyjnego w firmach produkcyjnych

Jak już zostało wspomniane we wcześniejszych artykułach związanych tematycznie z dobrami przemysłowymi, rynek…

CRM w kontaktach z klientami

CRM, czyli skrót od Customer Relationship Management, to określenie dla strategii biznesowej polegającą…

O pułapkach związanych z CRM

Wdrożenie Customer Relationship Management niesie ze sobą wiele korzyści, ale dokonanie tego wdrożenia…

Parę słów o systemie tożsamości firmy

W warunkach silnej konkurencji rynkowej przywilejem klienta jest możliwość dokonania wyboru spośród ofert…

Inne formy reklamy i marketingu - konkursy, ankiety

Poza reklamą klasyczną posługującą się mediami, promocjami produktów, sprzedażą bezpośrednią, istnieje także szereg…

Lobbying

Lobbying (rzecznictwo interesów, grupy nacisku, pressure groups) to zorganizowane działania jednostek lub grup…

Pięć składników mieszanki marketingowej

Podstawą działalności każdej firmy, której celem jest zdobywanie nabywców swych produktów czy to…

Nowoczesny marketing - jak to rozumieć?

Jak z większością rozwijanych dziś rzeczy, idei, tak i z marketingiem wiąże się…

PR wewnętrzna firmy

Public relation (PR) to narzędzie promocji, które wykorzystywane jest w celu kształtowania i…

Banery - podstawowa forma reklamy internetowej

Historia banerów reklamowych jest w bezpośredni sposób powiązania z rozszerzaniem się zasięgu sieci…

Jak zaoszczędzić pieniądze w marketingu

Każdy z przedsiębiorców chce wiedzieć, w jaki sposób prowadzić marketing tanio. Generalnie, w…

Dziesięć najbardziej powszechnych błędów marketingowych

Oto lista najbardziej popularnych błędów popełnianych przez marketingowców. Dzięki niej unikniesz wpadek i…

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa opiera się na pytaniu, „dlaczego?”. Mając dobra strategie wiesz jak umiejętnie…

Wybór strategii marketingowej

W niniejszym artykule przedstawimy krótką lekcję marketingu i główne zagadnienia z nim związane.…

Skuteczność Public Relations

Zmierzenie skuteczności działań public relations nie jest prostym zadaniem. Nie da się z…