Gwarancja jakości

W dobie wysokiej konkurencji i walki o klienta liczy się nie tylko ilość…

Wdrożenie CRM

Customer Relationship Management jest to pewien rodzaj nowej strategii biznesowej polegającej na budowaniu…

Co jest szkodliwe dla naszego image?

W artykule poświęconym elementom ułatwiającym sprzedanie wizerunku, czyli naszego image, wymienione zostały cechy,…

Image - to, co dobrze się sprzedaje

„Image” to jedno z popularniejszych słów ostatnich piętnastu lat. Według większości definicji image stanowi…

Najważniejszy wizerunek

Jedno z popularniejszych słów ostatnich piętnastu lat to słowo „image” czytane albo z…

Metody badań marketingowych pierwotnych

Za pierwotne badania marketingowe możemy uznać takie, które możemy zastosować jako pierwsze w…

Konsument w obliczu nieuczciwej konkurencji

Wraz z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o…

Konsument poinformowany o cenie

Poinformowanie klienta o cenie produktu, który zamierza nabyć nie jest jedynie obowiązkiem sprzedawcy,…

Kodeks etyczny SMB - c.d.

Zgodnie z założeniami Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego sformułowany i bezwzględnie przyjmowany przez jego członków…

Kodeks etyczny SMB

Przynależność do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (założonego w 1995 m.in. przez takie firmy jak:…

Kodeks Etyczny SMB - telemarketing i dystrybucja masowa

Podobnie jak w poprzednim artykule poświęconym tematyce Kodeksu Etycznego SMB, a w zasadzie…

Emocje ludzkie a reklama

Jak już wspomniano wcześniejszych artykułach na temat reklamy, nie wystarczy stworzyć projektu produktu,…

Dobór próby w badaniach marketingowych

W badaniach marketingowych kierujemy się metodami doboru próby stosowanymi w socjologii. Przyjęło się,…

Co to jest merchandising i jak go wykorzystać?

Merchandising – pochodzi od angielskiego słowa ‘merchandise’, które oznacza dobra przeznaczone na sprzedaż,…

Czym są badania marketingowe?

Prowadzenie badań marketingowych jest domeną nie tylko wielkich przedsiębiorstw, ale powinno być ważnym…

Badania marketingowe to nie badania rynku

We wszystkich tych pytaniach i stwierdzeniach należy uwzględniać przede wszystkim cele sprzedaży i…

Co robić w sytuacji niskiej sprzedaży?

Spadek wyników sprzedaży jest jednym z najbardziej niepokojących symptomów złego funkcjonowania produktu na…

Badania marketingowe - ciąg dalszy

W każdego rodzaju badaniach marketingowych bardzo ważne jest takie ich przeprowadzenie, aby wyniki…