Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Brandly360 – narzędzie dla e-commerce

Opis projektu: Brandly360 to unikalne rozwiązanie typu all-in-one na rynku zarządzania półką cyfrową. Mierzy obecność produktów, ich widoczność, ceny i działania promocyjne w sklepach internetowych i jest produktem, który umożliwia najbardziej efektywne pozycjonowanie wśród konkurencji. Nasz cel: Stałe dostarczanie klientom najwyższej jakości danych, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Branża / kategoria: commerce

Rok powstania: 2021

Skąd pomysł: Pierwotnie projekt narodził się z potrzeby zbierania cen w sklepach internetowych przez klientów by monitorować konkurencję i dopasowywać strategię cenową. Z czasem, na podstawie zgłaszanych przez klientów potrzeb i pomysłów, rozszerzaliśmy produkt i obecnie monitorujemy wszystkie elementy Digital Shelf i wiele więcej.

Dla kogo: Mamy szereg rozwiązań dedykowanych dla producentów, dystrybutorów jak i sklepów internetowych. Nie musisz korzystać z nich wszystkich, powiedz nam czego potrzebujesz a zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązanie.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament

Pomysłodawcy projektu: Marek Kosno (Founder/CEO) – Absolwent Politechniki Poznańskiej (Informatyka) oraz Nottingham Trent University (MBA). Były kierownik ds. rozwoju oprogramowania w Varico oraz kierownik ds. IT w Komputronik.

Monika Buczkowska (Founder/ CFO / CMO) – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (International Business, Commerce). Były dyrektor marketingu w firmie Komputronik.

Wojciech Buczkowski (Founder) – Absolwent Wyższej Szkoły Bankowości i Zarządzania w Poznaniu. Prezes Zarządu w firmie Komputronik. .

Konkurencja: Na naszym rynku istnieje kilka projektów, z którymi konkurujemy. Część z nich to duże, międzynarodowe rozwiązania (Browswave, Priceshape, Dealavo). W odniesieniu do nich konkurujemy głównie dbałością o elastyczność raportowania i najwyższą na rynku częstotliwością zbierania danych. Na drugim biegunie są rozwiązania automatyczne, do samodzielnej konfiguracji przez klienta. Tutaj ogromną znaczenie (zwłaszcza przy automatyzacji cen) ma różnica w jakości danych, jaką jesteśmy w stanie zapewnić. Dodatkowo jako jedyni w Polsce posiadamy pełny monitoring Digital Shelf.

Rynki: globalny

Najbliższe cele: 1.Stworzenie wersji on-demand mogłoby otworzyć Brandly360 na zupełnie nową bazę klientów i wygenerować kolejny strumień przychodów.
2.Ulepszenie interfejsu i UX, aby uczynić Brandly360 jeszcze bardziej przyjaznym dla klientów.
3.Stworzenie dynamicznego modelu cenowego wykorzystującego algorytmy do usprawnienia usługi
4.Intensyfikacja kampanii marketingowej, która została już rozpoczęta, poprzez zatrudnienie firmy w Londynie do poszukiwania nowych leadów
5.Ekspansja na inne branże, takie jak oddział instytucji finansowych
6.Ulepszanie rozwiązań ML i AI w celu zwiększenia automatyzacji procesu

Zespół: 15-20 pracowników

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Brandly360 – narzędzie dla e-commerce

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Juli_a 9 lip 2023 (23:47)

Mam na imię Julia i reprezentuję firmę finansową CapitalKo w Polsce.
Finansujemy małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce w formie pożyczek i inwestycji na rozwój firmy oraz pomagamy firmom szybciej się rozwijać i skalować. Jesteśmy gotowi udzielać pożyczek firmom na okresy od 3 do 18 miesięcy w kwotach od 3 000 EUR do 300 000 EUR. Nasza oferta jest bardzo korzystna w porównaniu z innymi ofertami rynkowymi, ponieważ udzielamy decyzję kredytową w ciągu kilku godzin, a czasami nawet w ciągu kilku minut i nasz proces aplikacyjny jest bardzo łatwy i prosty w porównaniu na przykład z procesem aplikacyjnym w banku.

Dzięki dodatkowemu finansowaniu małe i średnie firmy będą mogły kupować zapasy i towary, rozszerzać kampanie marketingowe, zatrudniać nowych pracowników, otwierać nowe przedstawicielstwa i realizować wiele innych pomysłów biznesowych.

Wszystkie informacje [email protected]