Brandly360 – narzędzie dla e-commerce
Opis projektu: Brandly360 to unikalne rozwiązanie typu all-in-one na rynku zarządzania półką cyfrową. Mierzy obecność produktów, ich widoczność, ceny i działania promocyjne w sklepach internetowych i jest produktem, który umożliwia najbardziej efektywne pozycjonowanie wśród konkurencji. Nasz cel: Stałe dostarczanie klientom najwyższej jakości danych, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2021
Skąd pomysł: Pierwotnie projekt narodził się z potrzeby zbierania cen w sklepach internetowych przez klientów by monitorować konkurencję i dopasowywać strategię cenową. Z czasem, na podstawie zgłaszanych przez klientów potrzeb i pomysłów, rozszerzaliśmy produkt i obecnie monitorujemy wszystkie elementy Digital Shelf i wiele więcej.
Dla kogo: Mamy szereg rozwiązań dedykowanych dla producentów, dystrybutorów jak i sklepów internetowych. Nie musisz korzystać z nich wszystkich, powiedz nam czego potrzebujesz a zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązanie.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Marek Kosno (Founder/CEO) – Absolwent Politechniki Poznańskiej (Informatyka) oraz Nottingham Trent University (MBA). Były kierownik ds. rozwoju oprogramowania w Varico oraz kierownik ds. IT w Komputronik.
Monika Buczkowska (Founder/ CFO / CMO) – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (International Business, Commerce). Były dyrektor marketingu w firmie Komputronik.
Wojciech Buczkowski (Founder) – Absolwent Wyższej Szkoły Bankowości i Zarządzania w Poznaniu. Prezes Zarządu w firmie Komputronik. .
Konkurencja: Na naszym rynku istnieje kilka projektów, z którymi konkurujemy. Część z nich to duże, międzynarodowe rozwiązania (Browswave, Priceshape, Dealavo). W odniesieniu do nich konkurujemy głównie dbałością o elastyczność raportowania i najwyższą na rynku częstotliwością zbierania danych. Na drugim biegunie są rozwiązania automatyczne, do samodzielnej konfiguracji przez klienta. Tutaj ogromną znaczenie (zwłaszcza przy automatyzacji cen) ma różnica w jakości danych, jaką jesteśmy w stanie zapewnić. Dodatkowo jako jedyni w Polsce posiadamy pełny monitoring Digital Shelf.
Rynki: globalny
Najbliższe cele: 1.Stworzenie wersji on-demand mogłoby otworzyć Brandly360 na zupełnie nową bazę klientów i wygenerować kolejny strumień przychodów.
2.Ulepszenie interfejsu i UX, aby uczynić Brandly360 jeszcze bardziej przyjaznym dla klientów.
3.Stworzenie dynamicznego modelu cenowego wykorzystującego algorytmy do usprawnienia usługi
4.Intensyfikacja kampanii marketingowej, która została już rozpoczęta, poprzez zatrudnienie firmy w Londynie do poszukiwania nowych leadów
5.Ekspansja na inne branże, takie jak oddział instytucji finansowych
6.Ulepszanie rozwiązań ML i AI w celu zwiększenia automatyzacji procesu
Zespół: 15-20 pracowników
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Masz długi, a prowadzisz firmę? Sprawdź, czy komornik może zająć konto firmowe
-
Ile trwa założenie działalności gospodarczej w Polsce? Sprawdź, co musisz wiedzieć
-
Krajowy Rejestr Długów. Jak sprawdzić firmę w KRD i czy można to zrobić za darmo?
-
Raty na firmę. Kiedy warto z nich skorzystać i czy to się opłaca?
Mam na imię Julia i reprezentuję firmę finansową CapitalKo w Polsce.
Finansujemy małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce w formie pożyczek i inwestycji na rozwój firmy oraz pomagamy firmom szybciej się rozwijać i skalować. Jesteśmy gotowi udzielać pożyczek firmom na okresy od 3 do 18 miesięcy w kwotach od 3 000 EUR do 300 000 EUR. Nasza oferta jest bardzo korzystna w porównaniu z innymi ofertami rynkowymi, ponieważ udzielamy decyzję kredytową w ciągu kilku godzin, a czasami nawet w ciągu kilku minut i nasz proces aplikacyjny jest bardzo łatwy i prosty w porównaniu na przykład z procesem aplikacyjnym w banku.
Dzięki dodatkowemu finansowaniu małe i średnie firmy będą mogły kupować zapasy i towary, rozszerzać kampanie marketingowe, zatrudniać nowych pracowników, otwierać nowe przedstawicielstwa i realizować wiele innych pomysłów biznesowych.
Wszystkie informacje [email protected]