DirectHotels.com

Opis projektu: DirectHotels.com, porównywarka hoteli, która jako jedyna stawia na rezerwacje bezpośrednie, jest już w pełni operacyjna. Turyści mogą wyszukiwać hotele na całym świecie wraz z cenami na wszystkich popularnych serwisach rezerwacyjnych.

Jesteśmy w trakcie budowy sieci partnerskiej dla hotelarzy – mogą oni tworzyć kody promocyjne (dostępne jedynie dla zarejestrowanych użytkowników DirectHotels.com) do wykorzystania w systemie rezerwacyjnym na stronie hotelu. Dzięki temu podróżnik uzyskuje natychmiastową zniżkę. Jeśli natomiast hotel nie posiada własnego systemu rezerwacji on-line, może wyszczególnić korzyści, jakie niesie za sobą rezerwacja bezpośrednia. Może to być np. darmowe śniadanie lub podniesienie standardu pokoju.

Dzięki rezerwacji bezpośredniej hotelarz unika wysokiej prowizji i może zaoferować dodatkowy rabat turyście. W tym modelu zyskuje zarówno podróżnik, jak i hotel.

Branża / kategoria: turystyka

Rok powstania: 2017

Skąd pomysł: Zdalismy sobie sprawę , że hotelarze, płacąc wysokie prowizje przerzucają koszty na turystów. Jedyną opcją jest więc rezerwowanie bezpośrednie. Kłopot polegał na tym, że turyści przyzwyczaili się do porównywarek i wyszukiwarek, nie zdająć sobie sprawy z dodatkowych kosztów jakie ponoszą. Stąd też pomysł na DirectHotels.com – dzięki nowej wyszukiwarce użytkownik będzie w stanie wybrać najlepszą opcję rezerwacji bez konieczności przeszukiwania dziesiątek stron turystycznych. W jednym miejscu zebrane będą zarówno ceny i promocje z najpopularniejszych stron rezerwacyjnych, jak i bezpośrednie oferty hoteli.

Dla kogo: Zarówno turysta poszukujący hotelu na wakacje, klient biznesowy jadący na podróż służbową, jak i hotelarz pragnący zwiększyć ilość bezpośrednich rezerwacji.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: freemium

Pomysłodawcy projektu: Grzegorz jest progamistą z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu stron o tematyce turystycznej i rezerwacyjnej.

Konkurencja: booking.com, Expedia, hotels.com itp.

Rynki: globalny

Najbliższe cele: Zwiększyć bazę hoteli partnerskich, rozpocząć dystrybujce kuponów rabatowych, zwiększyć zasięgi w Social Media.

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

DirectHotels.com

Dodaj start-up