Duer.pl
Opis projektu: Serwis internetowy Duer.pl to miejsce, gdzie można szybko i wygodnie zamówić zweryfikowanego, godnego zaufania fachowca – elektryka, hydraulika, złotą rączkę, ślusarza, itd. Innymi słowy jest to marketplace łączący gospodarstwa domowe ze sprawdzonymi specjalistami.
Duer posiada również value proposition dla B2B – świadczymy kompleksową obsługę techniczną („usterkowo-remontową”) obiektów takich jak lokale usługowe, biura, spółdzielnie mieszkaniowe.
Aktualnie na naszej platformie działa około 50 Duerów, zrealizowaliśmy kilkaset zleceń od klientów indywidualnych, a także ponad 50 zleceń od klientów firmowych, z którymi nawiązaliśmy trwałą współpracę biznesową.
Branża / kategoria: inne, nieruchomości
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Pomysł narodził się głownie z własnego doświadczenia. Zespół Duera wielokrotnie był rozczarowany nieefektywnością procesu szukania fachowca i co gorsza, jakością pracy wykonawcy. Podobne przeżycia mieli także inni Warszawiacy, czemu dawali upust na social media. Duer ma zmieniać podejście ludzi do procesu zajmowania się awariami , zarówno tymi domowymi jak i służbowymi.
Dla kogo: W ramach B2C grupą docelową są defacto wszyscy Warszawiacy, z naciskiem na grupę wiekową 25-45 (młodzi, ale już zarabiający, biegli w Internecie), mający: nagłą awarię wymagającą interwencji fachowca, zaległą usterkę do naprawy, planujący remont lub wykończenie mieszkania / domu, itp. Ich oczekiwania to możliwość zamówienia fachowca w nowoczesny sposób (bez konieczności pytania znajomych o polecania, wykonywania wielu telefonów), możliwość poznania oferty / fachowca jeszcze przed decyzją o realizacji, gwarancja jakości i uczciwości. Szacunkowa liczba potencjalnych klientów to ~450 tys. (w samej Warszawie).
W ramach B2B kluczowe targety to: office managerowie, zarządcy najmem, właściciele lokali usługowych. Ich oczekiwania to minimalizacja czasu i nerwów spędzonych na zarządzaniu naprawami, pracami remontowymi, wykończeniowymi, itd. Duer wyręcza ich w tych zadaniach. Szacunkowa liczba potencjalnych klientów to ~20 tys. (w samej Warszawie).
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Natalia – co-founder & CEO – odpowiedzialność za cały projekt, w szczególności za strategię i biznesplan, sprzedaż, aspekty finansowe, prawne oraz PR; doświadczenie – 5 lat w doradztwie strategicznym
Michał – co-fouder – odpowiedzialność za produkt oraz wszelkie aspekty technologiczne; doświadczenie – 15 lat w bankowości internetowej
Konkurencja: Fixly, Naprawek, Sir Local, Oferteo, FachMistrz
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Planujemy przeprowadzenie udanej kampanii reklamowej na faebook’u skierowanej do klientów indywidualnych, co ma zwiększyć liczbę zleceń w serwisie. Poszukujemy także nowych klientów firmowych m. in. wśród restauracji i hoteli.
Zespół: 5-10 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
-
Nowoczesny budynek biurowy - na co zwrócić uwagę przy kupnie? (materiał partnera)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków