Ekogram – the real food
Opis projektu: Własna produkcja ekologicznych past orzechowych to dopiero początek naszej przygody z przetwórstwem żywności. Dowodem na to jest kolejny złoty medal na najważniejszych polskich targach ekologicznych NATURA FOOD. W 2018 złoty medal zdobył nasz najnowszy produkt: SŁODKI SEN. W najbliższym czasie premierę bedą miały nasze kolejne autorskie produkty.
Branża / kategoria: gastronomia
Rok powstania: 2009
Skąd pomysł: W czasie wymiany studenckiej w USA pracowałem w markecie spożywczym. Tam pierwszy raz miałem kontakt z żywnością ekologiczną. Tak mi się temat spodobał, że po powrocie do Polski postanowiłem otworzyć własny biznes w tej branży
Dla kogo: Świadomość na temat jakości żywności i tego jak powstaje, żywności stale rośnie. Dlatego zainteresowanie żywnością ekologiczną stale rośnie.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcą i właścicielem marki ekogram jest Michał Pelc. Wszystko zaczęło się skromnie w 2009 roku od sprzedaży jednego produktu. Pierwszym magazynem była półka na książki w mieszkaniu rodziców. Z czasem portfolio ekologicznych produktów urosło do prawie 300 indeksów i własnej przetwórni ekologicznej.
Konkurencja: Nie istnieje dla mnie takie słowo jak konkurencja. Na każdy unikalny produkt jest miejsce na rynku.
Rynki: globalny
Najbliższe cele: Kolejne unikalne produkty.
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)