Loyalosystem.com – system lojalnościowy dla lokalnych firm

Opis projektu: Loyalo system, to system lojalnościowy pozwalający na wdrożenie niskim kosztem już w małych punktach sprzedażowych. Do wdrożenia systemu wystarczy telefon z Androidem i internet. System umożliwia między innymi zwiększenie sprzedaży, poprzez przywiązanie klienta do marki, wysyłanie powiadomień o promocjach, analizę statystyk o użytkownikach. System jest skalowalny, może korzystać z niego zarówno mały sklep jaki i sieciówka.

Branża / kategoria: commerce, marketing

Rok powstania: 2020

Skąd pomysł: Pomysł powstał z potrzeby Zaprzyjaźnionej firmy, która chciała zwiększyć sprzedaż w swoich salonach optycznych. Pomysł został wdrożony pilotażowo jako system lojalnościowy dla salonów optycznych w Polsce oraz w małej piekarni w Meksyku. Na podstawie zebranych doświadczeń został rozwinięty i dostosowany do potrzeb szerszego grona klientów.

Dla kogo: Docelowym klientem są właściciele lokalnych biznesów z bezpośrednim kontaktem z klientem. Firmy typu lokal fryzjerski, restauracja, sklep spożywczy, sklep z ubraniami i wiele innych. Loyalo jest odpowiedne dla każdego biznesu w którym znajduje się punk sprzedaży / kasa.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament, freemium

Pomysłodawcy projektu: Twórcy projektu tworzą z sukcesami systemy informatyczne dla firm od 2007 roku. Od 2010 roku twórcy zajmują się głównie startupami mobilnymi, w tym aplikacjami na iPhone’a i Android’a

Konkurencja: Loyalzoo, comarch system lojalnosciowy, Belly, Stamp Me

Rynki: globalny

Najbliższe cele: Zdobycie 1000 aktywnych klientów aplikacji Loyalo business

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

System lojalnościowy dla lokalnych firm

Dodaj start-up