PerfumeHub – porównywarka cen perfum
Opis projektu: PerfumeHub jest wyszukiwarką i porównywarką cen perfum. Gromadzi informacje o cenach perfum
dostępnych w polskich sklepach internetowych oraz na platformach sprzedaży.
Projekt znajduje się w fazie promocji strony internetowej i dostosowywania jej
funkcjonalności do potrzeb użytkowników.
Branża / kategoria: commerce, informatyka
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Pomysł zrodził się jako chęć wykorzystania nabytej przez autora wiedzy w zakresie
web developmentu oraz dostrzeżenia potencjału rynkowego porównywarki cenowej z branży
kosmetycznej, która oferuje większą funkcjonalność niż obecne na rynku porównywarki
wielobranżowe.
Dla kogo: Docelowym klientami są sklepy internetowe sprzedające perfumy.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest Jarosław Rawdanis, inżynier elektronik i web developer.
Twórca doświadczenie związane z tworzeniem i wprowadzeniem na rynek produktu, zdobył
podczas realizacji projektu urządzenia elektronicznego do zdalnego sprawdzania obecnosci
poczty w skrzynce na listy – Poczti.
Konkurencja: Głównymi konkurentami są wielobranżowe porównywarki cen oraz agregatory produktów.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Celem na najbliższy czas jest zwiększenie liczby użytkowników porównywarki oraz dalsze
dostosowywanie jej funkcjonalności do ich rzeczywistych potrzeb.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Kostrzyn Nad Odrą (lubuskie)
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta