READY-USED – skórzana galanteria z odzysku
Opis projektu: Otworzyliśmy sklep, docieramy do nowych kanałów sprzedaży, inwestujemy w marketing.
Branża / kategoria: commerce, moda, motoryzacja
Rok powstania: 2021
Skąd pomysł: Zauważyliśmy, że skóry pochodzące ze zużytych samochodów to materiał, który mimo wysokiej jakości i trwałości często trafia na śmietnik ze względu na brak pomysłu jego wykorzystania. Wyszliśmy na przeciw temy problemowi opracowując proces obróbki skór tak, aby można było z nich produkować skórzaną galanterię.
Dla kogo: Nasi klienci szukają unikatowych produktów premium wytworzonych zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i w poczuciu troski o środowisko naturalne.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Adam Wyszyński – założyciel i projektant Ready-Used. Przedsiębiorca zaangażowany w społecznie odpowiedzialną działalność biznesu. Pasjonat
Konkurencja: W Polsce i w UE nie znaleźliśmy firmy zajmującej się czymś podobnym.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Dotarcie do jak największego grona odbiorców poprzez działania w social mediach, udział w targach i pojawienie się w mediach.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Polacy odkrywają nowy wymiar holografii
-
Jak zaprojektować endorfiny? Ich designerskie projekty podbijają serca fanów nowoczesnych technologii
-
Własny prąd z wiatru? Naukowcy ze Śląska wymyślili małe przydomowe turbiny wiatrowe