READY-USED – skórzana galanteria z odzysku

Opis projektu: Otworzyliśmy sklep, docieramy do nowych kanałów sprzedaży, inwestujemy w marketing.

Branża / kategoria: commerce, moda, motoryzacja

Rok powstania: 2021

Skąd pomysł: Zauważyliśmy, że skóry pochodzące ze zużytych samochodów to materiał, który mimo wysokiej jakości i trwałości często trafia na śmietnik ze względu na brak pomysłu jego wykorzystania. Wyszliśmy na przeciw temy problemowi opracowując proces obróbki skór tak, aby można było z nich produkować skórzaną galanterię.

Dla kogo: Nasi klienci szukają unikatowych produktów premium wytworzonych zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i w poczuciu troski o środowisko naturalne.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Adam Wyszyński – założyciel i projektant Ready-Used. Przedsiębiorca zaangażowany w społecznie odpowiedzialną działalność biznesu. Pasjonat

Konkurencja: W Polsce i w UE nie znaleźliśmy firmy zajmującej się czymś podobnym.

Rynki: globalny, Polska

Najbliższe cele: Dotarcie do jak największego grona odbiorców poprzez działania w social mediach, udział w targach i pojawienie się w mediach.

Zespół: 1 pracownik

Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)

READY-USED

Dodaj start-up