Siband.pl
Opis projektu: Nośnik reklamy dla sektora B2B poparty ideą bezpieczeństwa dzieci, która idealnie komponuje się z trendami społecznymi.
Branża / kategoria: dzieci, edukacja, life style, marketing, turystyka
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Pomysł narodził się dzięki obserwacje potrzeb rodziców i wiedzy z zakresu marketingu i reklamy dużych firm i korporacji.
Dla kogo: Klient B2B poszukujący nowoczesnych form dotarcia z przekazem reklamowym.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcami są właściciele Siband.pl
Konkurencja: Jesteśmy kreatorami produktu i rozwiązań jakie on daje na rynku polskim i Europejskim.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Poszerzenie działań sprzedażowych na rynki Europejskie
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Podwyższenie kwoty wolnej od podatku nie zostanie na razie zrealizowane, wynika z zapowiedzi Donalda Tuska
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
-
Jaki powinien być tytuł przelewu z konta firmowego na prywatne?
-
Lokata bankowa dla firmy – czy jest to opłacalne?