Siband.pl
Opis projektu: Nośnik reklamy dla sektora B2B poparty ideą bezpieczeństwa dzieci, która idealnie komponuje się z trendami społecznymi.
Branża / kategoria: dzieci, edukacja, life style, marketing, turystyka
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Pomysł narodził się dzięki obserwacje potrzeb rodziców i wiedzy z zakresu marketingu i reklamy dużych firm i korporacji.
Dla kogo: Klient B2B poszukujący nowoczesnych form dotarcia z przekazem reklamowym.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcami są właściciele Siband.pl
Konkurencja: Jesteśmy kreatorami produktu i rozwiązań jakie on daje na rynku polskim i Europejskim.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Poszerzenie działań sprzedażowych na rynki Europejskie
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?