Siband.pl
Opis projektu: Nośnik reklamy dla sektora B2B poparty ideą bezpieczeństwa dzieci, która idealnie komponuje się z trendami społecznymi.
Branża / kategoria: dzieci, edukacja, life style, marketing, turystyka
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Pomysł narodził się dzięki obserwacje potrzeb rodziców i wiedzy z zakresu marketingu i reklamy dużych firm i korporacji.
Dla kogo: Klient B2B poszukujący nowoczesnych form dotarcia z przekazem reklamowym.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcami są właściciele Siband.pl
Konkurencja: Jesteśmy kreatorami produktu i rozwiązań jakie on daje na rynku polskim i Europejskim.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Poszerzenie działań sprzedażowych na rynki Europejskie
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością