Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Szopuje.pl

Szopuje.pl to platforma, na której użytkownik może kreować własną listę produktów zależnych od jego planów zakupowych, jak również oglądać listy innych użytkowników. Witryna łączy funkcje portalu społecznościowego i zakupowego.

Głównym celem portalu jest dostarczenie sklepom internetowym anonimowych informacji o potencjalnym zainteresowaniu ich ofertą. W serwisie można porównywać ceny danych produktów na różnych portalach zakupowych i samemu wybrać najkorzystniejszą dla siebie ofertę. 

Użytkownicy mogą dodawać do swojej listy kolejne produkty dzięki zakładce Dodaj do Szopuje. – Kiedy użytkownik stworzy listę planowanych zakupów, ta zaczyna żyć własnym życiem – można się nią dzielić ze znajomymi, którzy wiedzą, czego konkretnie pragniemy i gdy nadarzy się okazja, mogą to podarować jako np. prezent urodzinowy. Również sami możemy śledzić zainteresowania oraz pomysły zakupowe naszych znajomych – tłumaczy Krzysztof Witko, współtwórca serwisu.

Szopuje.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jacek 18 lip 2014 (21:42)

Niestety brak dojrzałego modelu biznesowego, do jkońca nie jasna idea, po założeniu konta i dodaniu sklepu, aby dodać następny, praktycznie "zakładam konto od nowa" totaklna bzdura. Model w rodzaju ja dodam sklep, a portal znajdzie, gdziś indziej to samo taniej i sprzeda kolekcjonerowm. Obawiam się, że Pan Krzysztof patrzy bardzo krótkowzrocznie, jak na startup. Zajmuję się marketingiem od wielu lat, nawet domen jest wykreowana z praie wszystkimi błedami namingowymi. Ale oczywiście życzę powodzenia i sukcesu, jednak bez gruntownej przebudowy zarówno założeń, jak i cześci dotyczas zrealizowanej sukcesu nie będzie, a byłoby szkoda szkoda.