TeleCube.pl
Opis projektu: TeleCube.pl to marka telefonii internetowej (VoIP), szczególny nacisk jednak kładziemy na rozwój usługi o nazwie wirtualna centrala telefoniczna (zawiera m.in. fax internetowy, telekonferencje, kolejkowanie, IVR, nagrywanie rozmów, polskie i zagraniczne numery stacjonarne, warunki czasowe, wirtualnego lektora i bramkę SMS). Naszym głównym celem jest oferowanie e-centrali z maksymalnie prostym i intuicyjnym: panelem Klienta oraz narzędziem graficznym do jej tworzenia i edycji. Chcemy aby każda, nawet niewielka firma miała, dzięki nam, możliwość samodzielnego założenia swojej centrali telefonicznej i korzystania z niej, również bez konieczności zatrudniania specjalistów IT.
Narzędzie graficzne do tworzenia schematu centrali, w lipcu 2017 roku, zyskało nowy design i tym samym zakończyliśmy główne prace dotyczące panelu Klienta naszej usługi.
Nie oznacza to jednak, końca jakichkolwiek działań. Nasza usługa będzie się z pewnością cały czas dynamicznie rozwijać, aby jeszcze bardziej ułatwiać korzystanie z niej naszym Klientom.
Skąd pomysł: Pomysł stworzenia TeleCube.pl narodził się w 2014 roku, po dogłębnej analizie rynkowej i uzmysłowieniu sobie, jakie są potrzeby Klienta względem konkretnych usług telekomunikacyjnych i w jaki sposób można tym potrzebom sprostać.
Dla kogo: Nastawiamy się na Klientów biznesowych. Nasz produkt zyskał już uznanie mikro, małych i średnich firm, jak również korporacji, Urzędów Gmin czy Regionalnych Izb.
Finansowanie: Finansujemy się ze środków własnych.
Model biznesowy: Zarabiamy głównie na sprzedaży 4 zróżnicowanych pakietów wirtualnej centrali telefonicznej, które mogą być dodatkowo modyfikowane, w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta. Poza tym świadczymy takie usługi jak: Sip Trunk, GSM Hosting oraz jako operator telekomunikacyjny oferujemy numery telefoniczne z dowolnej polskiej strefy numeracyjnej i możliwość realizacji połączeń, w cenie od 5 groszy netto / minutę.
Pomysłodawcy projektu: Założycielem (CEO) TeleCube.pl był Tomasz Dworakowski, absolwent studiów programistycznych University of New England w Australii. Przed TeleCube.pl, realizował projekt VoIPGliwice.pl oraz był wiceprezesem CallPoint.pl. Zdobyte doświadczenie przełożył z sukcesem na swoje „najnowsze dziecko” czyli TeleCube.
Pod koniec 2015 roku do składu TeleCube.pl dołączył Kamil Pietrasik (wcześniej realizujący działania managerskie m.in. w Agora S.A., K2 Media S.A. czy Polska Press Sp. z o.o.), obejmując stanowisko Kierownika ds. sprzedaży i marketingu.
Konkurencja: Naszymi konkurentami są głównie inni dostawcy wirtualnych central telefonicznych, acz nasz model marketingowy jest na tyle unikatowy, że w pewnych aspektach nie mamy konkurencji, albo jesteśmy po prostu bardziej konkurencyjni :). Dlatego o stały napływ Klientów możemy być spokojni.
Globalnie czy lokalnie: Obecnie skupiamy się na polskim rynku, acz mamy w naszym portfolio również Klientów zagranicznych. W przyszłości chcielibyśmy jednak zintensyfikować działania mające na celu pozyskiwanie Klientów spoza naszego kraju.
Najbliższe cele: Cały czas rozwijamy naszą platformę VoIP i ofertę produktową oraz rozbudowujemy nasz zespół, który obecnie liczy 6 osób (właśnie rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Systemów Telekomunikacyjnych – VOIP).
O pozostałych planach nie będziemy pisać bo…konkurencja nie śpi 🙂