WspieramySprzedaz.pl
Opis projektu: WspieramySprzedaz.pl – to coś więcej niż tylko nowoczesna platforma internetowa z zestawem zasobów służących wsparciu sprzedaży w Twojej firmie. Poza zasobami dostępnymi w formule online, znajdziesz możliwość nawiązania kontaktu z grupą doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania sprzedażą. To praktycy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie formułowania i skutecznego wdrażania strategii sprzedażowych w kraju i za granicą. Pomagamy znaleźć odpowiedzi na pytania: Jak znaleźć klienta? Jak sprzedać? Jak utrzymać klienta? Jak zwiększyć dochód na kliencie? Jak skutecznie zarządzać sprzedażą? Jeżeli chodzi o bieżący etap funkcjonowania naszego projektu to właśnie wchodzimy z nim na rynek.
Branża / kategoria: edukacja
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Nasz pomysł opiera się na dość prostych założeniach: – Każdy coś sprzedaje, – Każdy chce sprzedawać więcej, a w konsekwencji zarabiać więcej, Mamy wiedzę i praktyczne doświadczenie, jak rozwijać sprzedaż.
Dla kogo: Naszą ofertę kierujemy do 3 segmentów: 1. Małe i średnie przedsiębiorstwa, w których prowadzona jest sprzedaż produktów i usług, 2. Osoby fizyczne handlowcy, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, itp. 3. Korporacje, szczególnie jeśli chodzi o rozwój umiejętności i kompetencji sprzedażowych pracowników, a także nowe pomysły na rozwój sprzedaży..
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Za projektem stoi 3 bardzo doświadczonych i wykfalifikowanych menedżerów. Każdy z nas posiada ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Pracowaliśmy w różnych korporacjach, w kraju i za granicą. No i najważniejsze mamy praktyczne doświadczenia we współpracy z naszymi segmentami docelowymi.
Konkurencja: Dziś trudno wskazać bezpośredniego konkurenta, zarówno w kraju, jak i za granicą. Są firmy, które podchodzą dość wybiórczo do tematu, żadna nie reprezentuje tak kompleksowego podejścia jak, my. Przykład: W Polsce działa mnóstwo firm szkoleniowych realizujących projekty z zakresu sprzedaży. Są to dobre szkolenia, ale poza nimi brak utrzymania efektów, czy też realnego przyrostu sprzedaży. My koncentrujemy się poza realnym rozwojem kompetencji i umiejętności przede wszystkim na budowie wzrostów sprzedaży i ich trwałości w czasie.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: 1. Budowa bazy klientów w Polsce
2. Rozwój oferty
3. Dywersyfikację sprzedaży
4. Rozwój zespołu i sprzedaży
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Polacy odkrywają nowy wymiar holografii
-
Jak zaprojektować endorfiny? Ich designerskie projekty podbijają serca fanów nowoczesnych technologii
-
Własny prąd z wiatru? Naukowcy ze Śląska wymyślili małe przydomowe turbiny wiatrowe