7 książek, które pomogą rozwinąć własny start-up

Prowadzenie własnej firmy wymaga nie tylko dobrego pomysłu i ludzi, którzy go zrealizują, ale także odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Wiedzę można czerpać z konferencji, warsztatów oraz książek, w których praktycy dzielą się radami dla początkujących przedsiębiorców. Portal MamBiznes.pl przedstawia subiektywny przegląd 7 książek, które powinny przeczytać osoby myślące o własnym biznesie.

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Mikołajczyk Kamila, Nawojczyk Dariusz

Chciałbyś założyć własny e-biznes? Jeśli odpowiedź jest twierdząca to ta książka jest idealna dla Ciebie.  Książka pomoże odpowiedzieć na pytanie jak zrealizować własne pomysły biznesowe , które krążą  po twojej głowie. Ponadto nauczy jak zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa. Autorzy książki prezentują również skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą oraz najlepsze metody komunikacji z klientami

Ta książka nie tylko podpowie jak założyć własny biznes, ale również jak nim zarządzać. Co jest niejednokrotnie znacznie trudniejsze.

 

Crowdfunding
Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzek

Zastanawiasz się czym jest crowdfunding? Odpowiedź znajdziesz właśnie w tej książce. Autorzy tekstu Bartosz Filip Malinowski oraz Marcin Giełzek zebrali i usystematyzowali całą wiedzę dotyczącą właśnie tego zagadnienia.

Jednak co należy zauważyć książka nie zawiera samych teoretycznych treści. Prezentuje również zestaw wielu gotowych narzędzi, które pokażą co sądzą inni o naszym projekcie.

 

 

Rozmowy z Aniołami
Daniel Kotlinśki

Autor książki zebrał w jednym miejscu wywiadu kilku polskich funduszy inwestycyjnych. Wśród nich można znaleźć wypowiedzi SpeedUp, Innovation Nest czy Xevin Investments.

Dlatego ta książka jest obowiązkową pozycją do przeczytania dla start-upów, które zamierzają pozyskać inwestorów. Dzięki niej można dowiedzieć się jak to wszystko wygląda z drugiej strony. Dzięki temu można się lepiej przygotować, a w konsekwencji zwiększyć swoje szanse na uzyskanie inwestora.

 

Sekrety 12 sposobów jak zdobyć  pieniądze na firmę
Oskar Jażdżyk

Jedna z najpopularniejszych książek o biznesie. Dowiemy się z niej jak uzyskać pieniądze na realizację własnego biznesu. Przy czym, autor książki nie prezentuje tylko te najpopularniejsze formy zdobycia finansowania, ale również te mniej znane. Każdy z nich jest szczegółowo opisany.

Przeznaczona jest nie tylko dla start-upów, ale również do osób prowadzących duże przedsiębiorstwa. W książce znajduje się wiele cennych rad i wskazówek, które pomogą Ci odnieść sukces.

 

 

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze
Arkadiusz Skuza

Dlaczego wspaniały startup nie zarabia i nie działa globalnie? Do czego są potrzebni inwestorzy? Na te między innymi pytania odpowiada autor książki – Arkadiusz Skuza. Posiada on wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu kapitału dla swoich firm w procesach inwestycyjnych

 

 

 

 

Wizerunek publiczny w Internecie
Sergiusz Trzeciak

Każdy wie, że jeśli nie ma ciebie w Internecie to nie istniejesz. Jednak kreowanie wizerunku w sieci nie jest najprostszą czynnością. Wystarczy jeden błąd w marketingu, aby stanąć na skraju bankructwa. Dlatego autor książki postanawia pomóc przedsiębiorcom stworzyć swój wizerunek w Internecie.

 

 

 

 

Google Analytics w biznesie
Martyna Zastrożna

Chciałbyś dowiedzieć się jak postrzegana jest np. twoja strona internetowa? Czy jest ona dostosowana do wyszukiwań w Google? Na te i inne pytana odpowiada autorka książki – Martyna Zastrożna. Tłumaczy jak wykorzystać narzędzie jakim jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć znacznie więcej możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.

 

 

 

Przeczytaj także na MamBiznes.pl:

 

Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*