Polski start-up wyceniany jest już na 80 mln zł. Teraz otrzymał 4 mln zł wsparcia
Kolejny sukces na koncie start-upu Tidio, twórcy live chata wspieranego przez chatboty. Po raz kolejny przekonał do siebie inwestorów, otrzymując od nich blisko 4 mln zł – informuje Puls Biznesu.
![](https://mambiznes.pl/wp-content/uploads/2019/11/271040549535.jpg)
Na zdjęciu Tytus Gołas, współwłaściciel i prezes Tidio; Fot. Puls Biznesu/ Grzegorz Kawecki
Dynamiczny rozwój firmy sprawił, że przed twórcami Tidio pojawiły się nowe wyzwania. Planują, chociażby zwiększyć zatrudnienie niemal dwukrotnie do 100 osób. Ponadto zamierzają pojawić się na nowych rynkach. Oznacza to jednak, że będzie to kosztowny proces. Dlatego założyciele postanowili o pozyskaniu zewnętrznego wsparcia. Jak się okazało, nie było to dla nich zbytnio trudne. Start-up na cele finansowania otrzymał od polskiego funduszu blisko 4 mln zł przy wycenie 80 mln zł. Warto zauważyć, że to nie pierwszy raz, kiedy przekonują do siebie inwestorów. Jeszcze w ubiegłym roku, spółka została wsparta przez fundusz bValue, przekazując jej 3 mln zł.
Z chatbotów i live chata Tidio korzystają głównie mikroprzedsiębiorcy. Spółka obsługuje obecnie około 10 tys. podmiotów, z czego 95 proc. stanowią klienci zagraniczni. Start-up jest aktywny przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych (około 30 proc. klientów) i w innych krajach anglosaskich.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce