Tajwańska firma sprzedaje cyfrowy różaniec

Świat technologii wkracza coraz bardziej w różne sfery naszego życia. Nie ominął także wymiaru duchowego, bowiem to właśnie tam zaczęły się pojawiać pierwsze innowacje. Wśród nich jest stworzony przez tajwańską firmę cyfrowy różaniec.

Fot. YAY Foto/ jirkaejc

Na MamBiznes.pl pisaliśmy już o tym, że polski rynek dewocjonaliów jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie. Wyroby religijne tworzone przez polskich rzemieślników są rozchwytywane przez niejednego chrześcijanina. Jednak na drugim końcu świata postanowiono o porzuceniu tradycyjnych wyrobów, na rzecz cyfrowych. Tajwańska firma stworzyła cyfrowy różaniec, który właśnie zaprezentowano w Watykanie.

Różaniec połączony jest ze specjalną aplikacją do modlitwy w intencji pokoju. Bransoletka z dziesięcioma paciorkami z hematytu i agatu czarnego, a także z krzyżykiem zawierającym pamięć skierowana jest przede wszystkim do młodzieży. Jak wyjaśnili twórcy, ma ona zachęcić osoby młode do modlitwy.

 

Urządzenie uruchomi się w momencie wykonania znaku krzyża. Następnie użytkownik ma możliwość wybrania: tradycyjnego różańca, kontemplacyjnego albo różne aktualizowane wersje tematyczne; na przykład w intencji młodzieży, migrantów i uchodźców oraz misji, z treściami z ekologiczno-społecznej encykliki papieża Franciszka „Laudato si”. Użytkownik na samym różańcu może natomiast śledzić postęp w odmawianej modlitwie.

Koszt takiego różańca nie jest jednak mały. Kosztuje on bowiem 100 euro.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*