Tajwańska firma sprzedaje cyfrowy różaniec
Świat technologii wkracza coraz bardziej w różne sfery naszego życia. Nie ominął także wymiaru duchowego, bowiem to właśnie tam zaczęły się pojawiać pierwsze innowacje. Wśród nich jest stworzony przez tajwańską firmę cyfrowy różaniec.
Na MamBiznes.pl pisaliśmy już o tym, że polski rynek dewocjonaliów jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie. Wyroby religijne tworzone przez polskich rzemieślników są rozchwytywane przez niejednego chrześcijanina. Jednak na drugim końcu świata postanowiono o porzuceniu tradycyjnych wyrobów, na rzecz cyfrowych. Tajwańska firma stworzyła cyfrowy różaniec, który właśnie zaprezentowano w Watykanie.
Różaniec połączony jest ze specjalną aplikacją do modlitwy w intencji pokoju. Bransoletka z dziesięcioma paciorkami z hematytu i agatu czarnego, a także z krzyżykiem zawierającym pamięć skierowana jest przede wszystkim do młodzieży. Jak wyjaśnili twórcy, ma ona zachęcić osoby młode do modlitwy.
Vaticano lanza rosario electrónico que se activa haciendo la señal de la cruzhttps://t.co/uvUliK0vyR pic.twitter.com/nHanQ4pE8Q
— Prensa Libre (@prensa_libre) October 19, 2019
Urządzenie uruchomi się w momencie wykonania znaku krzyża. Następnie użytkownik ma możliwość wybrania: tradycyjnego różańca, kontemplacyjnego albo różne aktualizowane wersje tematyczne; na przykład w intencji młodzieży, migrantów i uchodźców oraz misji, z treściami z ekologiczno-społecznej encykliki papieża Franciszka „Laudato si”. Użytkownik na samym różańcu może natomiast śledzić postęp w odmawianej modlitwie.
Koszt takiego różańca nie jest jednak mały. Kosztuje on bowiem 100 euro.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl