Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

20 000 tys. zł dla najlepszego sklepu internetowego

Pula nagród w trwającym od lutego konkursie organizowanym przez SklepyFirmowe.pl wzrosła do 20.000 zł. Do partnerów konkursu na Najlepszy Sklep Internetowy dołączył PayPal powiększając główną nagrodę o dodatkowe 5000 zł.

Główną ideą organizatorów konkursu jest pokazanie, że rozpoczęcie biznesu w  Internecie  jest teraz  prostsze niż kiedykolwiek. Przystąpienie do konkursu to tylko trzy kroki. Po pierwsze trzeba mieć pomysł na asortyment i biznes, który chce się prowadzić. Następnie trzeba założyć sklep na stronie SklepyFirmowe.pl i zgłosić się do konkursu. Ostatni krok to rozwijanie sklepu. Jeśli użytkownik posiada już sklep internetowy, to aby wziąć udział w konkursie musi wypełnić jedynie formularz zgłoszeniowy dostępny w panelu administracyjnym sklepu.

Zakładając sklep internetowy na platformie SklepyFirmowe.pl, a następnie efektywnie go rozwijając, można otrzymać nagrody, które pomogą w dalszym prowadzeniu własnego biznesu. Obecnie w konkursie uczestniczy ponad 300 sklepów, z czego 141, założonych w 2010 roku, walczy o nagrodę w kategorii „Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku”

Konkurs dzieli się na trzy kategorie: „Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku”, „Najlepsza szata graficzna 2010 roku” oraz „Najlepszy katalog produktów 2010 roku”.  Zwycięzca konkursu w przypadku pierwszej kategorii otrzyma 15 000 zł w gotówce, 3000 zł na promocje w Nokaut.pl oraz 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl. Za najlepszą szatę graficzną zwycięzca otrzyma 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1000 zł na promocje w Nokaut.pl. W przypadku najlepszego katalogu produktów wygrana to 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1000 zł na promocje w Nokaut.pl  Za drugie miejsce w każdej z kategorii można otrzymać 12 miesięcy abonamentu Platinum o wartości 1188 zł.

Do partnerów konkursu w lipcu dołączył PayPal. „Bardzo chętnie włączyliśmy się w promocję konkursu na najlepszy sklep internetowy. Jako jeden z liderów rynku, staramy się uczestniczyć w inicjatywach promujących polski e-commerce. Liczymy również na zainteresowanie systemem PayPal, który jest wygodnym i bezpiecznym sposobem otrzymywania płatności za zakupy w sieci” – mówi Mikołaj Zakrzewski, Business Development Manager w firmie PayPal.

Jury w składzie: Krzysztof Bartnik (właściciel serwisu eKomercyjnie.pl ), Viren Bhandari (właściciel sklepu m.in. Skarpetkowo.pl), Tomasz Gregorczyk (Customer Manager w SklepyFirmowe.pl), Wojciech Kyciak (autor bestsellera „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy”) oraz Grzegorz Marczak (autor popularnego bloga technologicznego Antyweb.pl) oraz organizatorzy konkursu serdecznie zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w konkursie. Każdy z nich traktują ten konkurs jako okazję do zwiększenia świadomości e-commerce wśród zainteresowanych, która zmniejsza bariery wejścia na rynek. Dodatkowo chcą nagradzać te pomysły, które są sukcesywnie rozwijane.

– Filmweb.pl, czyli tak się robi e-biznes

– Tak się robi e-biznes, czyli Niania.pl

– Tak się robi e-biznes, czyli Goldenline.pl

– Tak się robi e-biznes, czyli Photoblog.pl

– Spryciarze.pl, czyli tak się robi e-biznes

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.