Warszawa centrum e-biznesu
W dniach 25-26 maja 2010 roku odbędzie się trzecia edycja Internet CEE – międzynarodowej konferencji o internecie w Europie Środkowo-Wschodniej. W warszawskiej Fabryce Trzciny spotkają się przedstawiciele największych graczy branży internetowej działających w krajach CEE (Central and Eastern Europe) oraz zainteresowanych inwestycjami w tym regionie.
Nowe oblicze „starych” mediów, konwergencja, recesja jako katalizator zmian oraz budowanie marki w sieci oto zagadnienia, jakim poświęcona będzie tegoroczna konferencja Internet CEE. Program wypełnią ciekawe prelekcje i panele dyskusyjne z udziałem takich osób, jak między innymi Attila Weisz, Digital Marketing Manager w Coca – Cola; Andrey Sebrant, Product Marketing Director w Yandex.ru; Jonas Muller, Commercial Manager w Bonnier; Michal Novak, Head of Sales & Marketing w GEEWA; Tomas Lauko, CEE Head of Digital w Zenith Optimedia.
Internet CEE to możliwość porównania doświadczeń międzynarodowych firm i lokalnych liderów, prezentacja danych na temat poszczególnych rynków, a także okazja do zawarcia nowych kontaktów biznesowych. Organizowana już po raz trzeci konferencja co roku skupia około 300 uczestników z całego świata.
O tym, dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu mówi Seth Bindernagel, Dyrektor Lokalizacji w Mozilli, prelegent poprzedniej edycji Internet CEE: “Nie sposób przecenić wartości, jaką niesie ze sobą wiedza na temat rozwoju i użytkowania internetu na wiodących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Region ten jest dla nas szczególnie ważny – to tu powstaje wiele wykorzystywanych przez nas technologii, stąd też pochodzą kluczowi współpracownicy projektu Mozilla. Udział w konferencji Internet CEE to szansa zapoznania się z poglądami prelegentów oraz uzyskania cennej wiedzy o kondycji internetu w tej części świata.”
Organizowana przez Gemius SA konferencja zgromadzi przedstawicieli firm prowadzących działalność w internecie, agencji interaktywnych i domów mediowych oraz inwestorów zainteresowanych regionem CEE. Konferencja adresowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej oraz dyrektorów rozwoju, marketingu i sprzedaży firm prowadzących działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej lub planujących ekspansję na rynki w tym regionie.
– Tak się robi e-biznes, czyli Niania.pl
– Tak się robi e-biznes, czyli Goldenline.pl
– Tak się robi e-biznes, czyli Photoblog.pl
– Własny start-up, czyli od zera do milionera
– E-biznes – jak zarobić pierwszy milion?
Za pośrednictwem strony internetowej http://www.internetcee.com/register.html można dokonać rejestracji na konferencję.
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024