Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Warszawa centrum e-biznesu

W dniach 25-26 maja 2010 roku odbędzie się trzecia edycja Internet CEE – międzynarodowej konferencji o internecie w Europie Środkowo-Wschodniej. W warszawskiej Fabryce Trzciny spotkają się przedstawiciele największych graczy branży internetowej działających w krajach CEE (Central and Eastern Europe) oraz zainteresowanych inwestycjami w tym regionie.

Nowe oblicze „starych”  mediów, konwergencja, recesja jako katalizator zmian   oraz budowanie marki w sieci oto zagadnienia, jakim poświęcona będzie tegoroczna konferencja Internet CEE. Program wypełnią ciekawe prelekcje i panele dyskusyjne   z udziałem takich osób, jak między innymi Attila Weisz, Digital Marketing Manager   w Coca – Cola; Andrey Sebrant, Product Marketing Director w Yandex.ru; Jonas Muller, Commercial Manager w Bonnier; Michal Novak, Head of Sales & Marketing w GEEWA; Tomas Lauko, CEE Head of Digital w Zenith Optimedia.

Internet CEE to możliwość porównania doświadczeń międzynarodowych firm i lokalnych liderów, prezentacja danych na temat poszczególnych rynków, a także okazja   do zawarcia nowych kontaktów biznesowych. Organizowana już po raz trzeci konferencja co roku skupia około 300 uczestników z całego świata.

O tym, dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu mówi Seth Bindernagel, Dyrektor Lokalizacji w Mozilli, prelegent poprzedniej edycji Internet CEE: “Nie sposób przecenić wartości, jaką niesie ze sobą wiedza na temat rozwoju i użytkowania internetu na wiodących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Region ten jest dla nas szczególnie ważny – to tu powstaje wiele wykorzystywanych przez nas technologii, stąd też pochodzą kluczowi współpracownicy projektu Mozilla. Udział w konferencji Internet CEE  to szansa zapoznania się z poglądami prelegentów oraz uzyskania cennej wiedzy o kondycji internetu w tej części świata.”

Organizowana przez Gemius SA konferencja zgromadzi przedstawicieli firm prowadzących działalność w internecie, agencji interaktywnych i domów mediowych oraz inwestorów zainteresowanych regionem CEE. Konferencja adresowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej oraz dyrektorów rozwoju, marketingu i sprzedaży firm prowadzących działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej lub planujących ekspansję na rynki w tym regionie.

– Tak się robi e-biznes, czyli Niania.pl

– Tak się robi e-biznes, czyli Goldenline.pl

– Tak się robi e-biznes, czyli Photoblog.pl

– Własny start-up, czyli od zera do milionera

– E-biznes – jak zarobić pierwszy milion?

Za pośrednictwem strony internetowej http://www.internetcee.com/register.html można dokonać rejestracji na konferencję.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.