Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Wektoo

Opis projektu: Firma Wektoo wprowadza na rynek pakiet aplikacji skierowanych do wszystkich graczy w sektorze handlu detalicznego żywnością. Oferujemy narzędzie do zarządzania terminami przydatności do spożycia produktów, narzędzie do edycji etykiet promocyjnych produktów z krótkim terminem ważności oraz narzędzie HACCP. Od ponad 7 lat współpracujemy z głównymi francuskimi markami, takimi jak Carrefour, E.Leclerc, Intermarché… a od 3 lat jesteśmy również obecni na arenie międzynarodowej w różnych krajach, takich jak Rosja, Polska, Kanada, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Meksyk …

Branża / kategoria: commerce, gastronomia, marketing, medycyna

Rok powstania: 2014

Skąd pomysł: Amance-Eudine Rouzier, prezes firmy, zajmowała stanowisko kierownika ds. jakości w hipermarketach we Francji. To właśnie podczas tego doświadczenia zawodowego zdała sobie sprawę z trudności w zarządzaniu terminami ważności produktów do spożycia. Wszystko należało weryfikować ręcznie, a to generowało wiele błędów i strat finansowych. Analizując problem wymyśliła cyfrowe rozwiązanie tego problemu. Tak narodziło się Wektoo. Następnie firma Wektoo zdywersyfikowała oferowane przez siebie rozwiązania informatyczne, zawsze mając na celu ułatwienie codziennego życia pracowników i poprawę zyskowności operacyjnej w sieciach handlowych.

Dla kogo: Nasz rynek tworzą wszyscy gracze dystrybucji masowej: hipermarkety, supermarkety, sklepy typu convenience, mała i duża dystrybucja fmcg, ale także wszelkie inne struktury biznesowe, które muszą kontrolować terminy ważności produktów, a jest ich wielu. Mamy też inny bardzo ważny sektor, jakim jest catering. Rzeczywiście, dzięki naszej aplikacji Wek HACCP do digitalizacji identyfikowalności punktów zagrożeń/kontroli, pomagamy restauracjom, hotelom, stołówkom, żłobkom, strukturom zbiorowego żywienia przy wyeliminowaniu wszystkich dokumentów w formie papierowej (odczytów temperatury, działań naprawczych, dokumentacji sprzątania i przechowywania etykiet identyfikacyjnych produktów) jest to realna oszczędność czasu i niezawodności.

Finansowanie: inkubator, inne, środki własne

Model biznesowy: abonament

Pomysłodawcy projektu: Amance-Eudine Rouzier z wykształcenia jest inżynierem jakości, a dzięki swojemu doświadczeniu w dystrybucji masowej była w stanie zbudować rozwiązania, które Wektoo komercjalizuje dzisiaj na całym świecie. Thibaut Roupenel jest starszym technikiem IT, pasjonatem technologii i szczególnie pragnącym realizować działania i projekty mające pozytywny wpływ na środowisko.

Konkurencja: Na rynku dostępne są różne rozwiązania, które pomagają dużym detalistom w wielu tematach, takich jak oprogramowanie kasowe, zarządzające i logistyczne. Są to bardzo ważne tematy i potrzebne w branży fmcg , z drugiej strony firmy które wprowadzają na rynek te rozwiązania, niewiele robią, aby poradzić sobie z problemami w praktyce/terenie. Wtedy, Wektoo reaguje i odpowiada na potrzeby operacyjne Klientów różnych branż fmcg.

Rynki: globalny, Polska

Najbliższe cele: Naszym Celem jest wspieranie naszych Klientów, tak jak robimy to w chwili obecnej, oraz Nasza ekspansja do innych krajów na Świecie. W najbliższych miesiącach chcemy również rozwijać inne narzędzia/rozwiązania, których celem zawsze będzie ułatwienie życia Klientom, Sklepom jednocześnie pozwalając im na poprawę wyników ekonomicznych, nie zapominając o pozytywnym wpływie na Nasze Środowisko.

Zespół: 15-20 pracowników

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Wektoo

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.