Hype Me na swój pomysł pozyskał 1,2 mln zł. Polski start-up załatwi życzenia od celebryty

„Wszystkiego najlepszego!” od Roberta Lewandowskiego czy też Kuby Wojewódzkiego może teraz usłyszeć każdy. To za sprawą polskiego start-upu Hype Me. Teraz twórca platformy Mikołaj Czajkowski na swój pomysł pozyskał 1,2 mln zł od funduszu Kogito Ventures.

Fot. Hype Me

Jeszcze kilkanaście lat temu celebrytów od fanów dzieliła gruba ściana. Zmieniło się to dopiero, gdy na świecie pojawiły się media społecznościowe. To właśnie dzięki nim można śledzić ich codzienne życie. Jednak pomysł polskiego start-upu sprawi, że wciąż istniejąca granica, jeszcze bardziej zaniknie.

Hype Me to nowa platforma, która łączy fanów z ich idolami. Jako pierwsza w Polsce umożliwia każdemu zamówienie w pełni spersonalizowanego wideo od znanej osobistości – np. aktora, muzyka, sportowca, dziennikarza, youtubera, czy influencera. Nagrane wideo jest unikalne i niepowtarzalne, stworzone i przeznaczone dla konkretnego użytkownika.

Aplikacja działa w formie marketplace, w modelu T2C (talent-to-customer). Znane osobowości oferują za jej pośrednictwem nagranie spersonalizowanego wideo, na wybraną okazję, za które otrzymają wynagrodzenie od użytkowników. Gwiazdy wspierają też wybrane przez siebie fundacje i inne organizacje charytatywne, z którymi dzielą się częścią swoich przychodów.

Mikołaj Czajkowski, założyciel i CEO Hype Me

W pomysł uwierzyli przedstawiciele funduszu Kogito Ventures, którzy wspólnie z Aniołami Biznesu przekazali platformie 1,2 mln zł. Twórcy start-upu zamierzają przeznaczyć środki na rozwój produktu i pozyskiwanie nowych talentów i użytkowników.

– Od samego początku obserwuję boom na Instagram i narodziny influencer marketingu w Polsce. Wiele gwiazd zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest budowa i dbałość o relacje z ich publicznością, ale to trudne zadanie. Hype Me jest rozwiązaniem, które pozwoli znanym osobom na bezpośredni kontakt z fanami, a fanom na otrzymanie miłej i osobistej wiadomości od idola lub na sprawienie niezapomnianego prezentu bliskim – mówi Mikołaj Czajkowski, założyciel i CEO Hype Me.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl 

Komentarze

Avatar

xxx

12 grudnia 2019 Odpowiedz

co za czasy tylko lans – nie ma cię w sieci to tak jakby wcale cie nie było. najgorsze że część ludzi wierzy w te brednie

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*