Hype Me na swój pomysł pozyskał 1,2 mln zł. Polski start-up załatwi życzenia od celebryty
„Wszystkiego najlepszego!” od Roberta Lewandowskiego czy też Kuby Wojewódzkiego może teraz usłyszeć każdy. To za sprawą polskiego start-upu Hype Me. Teraz twórca platformy Mikołaj Czajkowski na swój pomysł pozyskał 1,2 mln zł od funduszu Kogito Ventures.

Fot. Hype Me
Jeszcze kilkanaście lat temu celebrytów od fanów dzieliła gruba ściana. Zmieniło się to dopiero, gdy na świecie pojawiły się media społecznościowe. To właśnie dzięki nim można śledzić ich codzienne życie. Jednak pomysł polskiego start-upu sprawi, że wciąż istniejąca granica, jeszcze bardziej zaniknie.
Hype Me to nowa platforma, która łączy fanów z ich idolami. Jako pierwsza w Polsce umożliwia każdemu zamówienie w pełni spersonalizowanego wideo od znanej osobistości – np. aktora, muzyka, sportowca, dziennikarza, youtubera, czy influencera. Nagrane wideo jest unikalne i niepowtarzalne, stworzone i przeznaczone dla konkretnego użytkownika.
Aplikacja działa w formie marketplace, w modelu T2C (talent-to-customer). Znane osobowości oferują za jej pośrednictwem nagranie spersonalizowanego wideo, na wybraną okazję, za które otrzymają wynagrodzenie od użytkowników. Gwiazdy wspierają też wybrane przez siebie fundacje i inne organizacje charytatywne, z którymi dzielą się częścią swoich przychodów.

Mikołaj Czajkowski, założyciel i CEO Hype Me
W pomysł uwierzyli przedstawiciele funduszu Kogito Ventures, którzy wspólnie z Aniołami Biznesu przekazali platformie 1,2 mln zł. Twórcy start-upu zamierzają przeznaczyć środki na rozwój produktu i pozyskiwanie nowych talentów i użytkowników.
– Od samego początku obserwuję boom na Instagram i narodziny influencer marketingu w Polsce. Wiele gwiazd zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest budowa i dbałość o relacje z ich publicznością, ale to trudne zadanie. Hype Me jest rozwiązaniem, które pozwoli znanym osobom na bezpośredni kontakt z fanami, a fanom na otrzymanie miłej i osobistej wiadomości od idola lub na sprawienie niezapomnianego prezentu bliskim – mówi Mikołaj Czajkowski, założyciel i CEO Hype Me.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
Komentarze
Jak fiskus zastępuje dowody poszlakami, usiłując karać przedsiębiorców
Znana polska spółka działająca w branży wrażliwej obrotu elektroniką została oskarżona przez skarbówkę…
Ruszył polski program pomocy dla start-pów z Ukrainy
Wystartował program pomocy dla startupów pochodzących z Ukrainy. Polish-Ukrainian Startup Bridge otworzył nabór…
PARP uruchomiła bezpłatny kurs z marketingu internetowego
W ofercie Akademii PARP pojawił się nowy kurs pod tytułem „Marketing internetowy –…
Jesienią sypnie Funduszami Europejskimi dla przedsiębiorców
– Programy wciąż są negocjowane przez polski rząd z Komisją Europejską i późną jesienią powinniśmy móc uruchamiać…
Są pieniądze na nowy start w biznesie. Dla właścicieli firm, którzy ponieśli porażkę
Są środki dla przedsiębiorców, którzy z różnych powodów ponieśli biznesową porażkę. Na nowy…
Polski startup Apropo pozyskał ponad 1 mln zł na rozwój
Apropo, polski startup rozwijający system do automatyzacji procesu ofertowania m.in. dla branży IT,…
Komentarze
xxx
co za czasy tylko lans – nie ma cię w sieci to tak jakby wcale cie nie było. najgorsze że część ludzi wierzy w te brednie