Reklama hazardu na www problemem dla jej właściciela
Za zamieszczanie na stronach internetowych reklam hazardu grożą surowe kary – przestrzega „Dziennik Gazeta Prawna”.
Jak czytamy w gazecie, maksymalny mandat, jaki może nałożyć Służba Celna, wynosi 3360 złotych. W poważniejszych przypadkach sprawa może zostać skierowana do sądu. Ten może nakazać zapłatę nawet 16 milionów złotych.
Tylko w ubiegłym roku celnicy wszczęli 174 postępowania karne skarbowe związane z nielegalną reklamą i promocją gier hazardowych w internecie. W 49 przypadkach sprawcy zostali ukarani grzywną. Wyłączono też w sumie 228 stron.
Zakaz reklamy i promocji gier hazardowych wprowadziła ustawa z listopada 2009 roku.
Więcej na ten temat – w „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/”Dziennik Gazeta Prawna”/vey/kry
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Beneficjent rzeczywisty. Co to znaczy i jakich spółek dotyczy obowiązek rejestracji?
-
Dofinansowanie na rozwój firmy – gdzie go szukać? Sprawdzamy jakie są możliwości
-
Zwolnienia grupowe wśród największych firm. Na czym polega masowa redukcja etatów i co mogą otrzymać pracownicy?
-
Dotacje z UP 2024. Na co można przeznaczyć dofinansowanie z Urzędu Pracy?